واتس اپ با قابلیت‌های هیجان انگیز و جدید به‌روز شد


واتس اپ با قابلیت‌های هیجان انگیز و جدید به‌روز شد

ایتنا - واتس‌اپ به‌زودی باقابلیت‌های جدید به‌روز خواهد شد و یکی از اصلی‌ترین این قابلیت‌ها استیکرهای انیمیشنی جدید است. این قابلیت در نسخه بتای این نرم‌افزار دیده شده است و واتس‌اپ نیز تائید کرده است مه تنها در طی هفته‌های آینده برای تمامی کاربران عرضه خواهند شد.

واتس‌اپ از قابلیت‌های بسیار هیجان‌انگیزی رونمایی کرد که تمامی تنها در به‌روزرسانی‌های آتی برای تمامی کاربران عرضه خواهد شد.

به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، واتس‌اپ به‌زودی باقابلیت‌های جدید به‌روز خواهد شد و یکی از اصلی‌ترین این قابلیت‌ها استیکرهای انیمیشنی جدید است. این قابلیت در نسخه بتای این نرم‌افزار دیده شده است و واتس‌اپ نیز تائید کرده است مه تنها در طی هفته‌های آینده برای تمامی کاربران عرضه خواهند شد.

علاوه بر این معرفی کدهای QR موجب شده است که به اشتراک‌گذاری اطلاعات مخاطبان با دوستان بسیار آسان‌تر شود. شما از این به بعد به‌جای ردوبدل کردن شماره تلفن‌ها می‌توانید کد QR را از همراه هوشمند دوستتان اسکن کرده و او را به‌راحتی در فهرست مخاطبان واتس‌اپ داشته باشید.

واتس اپ با قابلیت‌های هیجان انگیز و جدید به‌روز شد

همچنین به‌زودی قابلیت حالت تاریک برای نسخه‌های دسکتاپ و وب واتس‌اپ عرضه خواهد شد. درعین‌حال تماس‌های تصویری گروهی نیز به‌روز می‌شوند. واتس‌اپ در ماه آوریل حداکثر افراد شرکت‌کننده در تماس تصویری را از 4 به 8 نفر افزایش داد اما این امر موجب شد که تصاویر افراد در هر چت بسیار کوچک باشد. در آینده شما می‌توانید با نگه‌داشتن انگشتتان روی تصویر کوچک هر فرد بتوانید بخش مربوط به او را به حالت تمام صفحه دربیاورید.

درنهایت کاربران سیستم‌عامل مبتنی بر لینوکس KaiOS هم‌اکنون می‌توانند استتوس واتس‌اپ ویژه خود را ایجاد کنند. این پیام بعد از گذشت مدت‌زمان خاصی به‌صورت خودکار پاک می‌شود. قابلیت یاد شده یادآور استوری ها در اینستاگرام و فیس‌بوک است.

تمامی این ابزار و قابلیت‌های جدید در طی هفته آینده به‌صورت کامل برای کاربران عرضه می‌شوند و به‌زودی می‌توان از تنها به‌راحتی استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی