بازدید رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ساری از مجتمع شهید سلیمانی جهاد دانشگاهی


بازدید رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ساری از مجتمع شهید سلیمانی جهاد دانشگاهی

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با همراهی رئیس جهاد دانشگاهی مازندران ظهر دیروز 17 تیرماه از مجتمع تولیدی تحقیقاتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جهاد دانشگاهی در چپکرود جویبار بازدید کرد.

بازدید رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ساری از مجتمع شهید سلیمانی جهاد دانشگاهیبه گزارش ایکنا از مازندران، اسدالله تیموری یانه‌سری رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با همراهی محمد رضا شافعیان رئیس جهاد دانشگاهی مازندران روز گذشته ۱۷ تیرماه از مجتمع تولیدی تحقیقاتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جهاد دانشگاهی در راستای توسعه کشت محصولات کشاورزی در چپکرود جویبار بازدید کرد.
وی ابتدا از اراضی کشاورزی، طرح مشترک کشت صیفی‌جات با جهاد کشاورزی استان، آبندان پرورش ماهی ۳۰ هکتاری و آزمایشگاه جلبک جهاد دانشگاهی بازدید کرد.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در ادامه از مجتمع نیمه صنعتی تولید جلبک، آبندان‌های پرورش ماهی گرمابی، پرورش ماهی خاویار و نیز تولید و پرورش گله غاز مولد بازدید کرد.
بر اساس این گزارش در این بازدید رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در معرفی نیروی متخصص و نیز در اختیار قرار دادن ظرفیت و امکانات آزمایشگاهی این دانشگاه به جهاد دانشگاهی اعلام آمادگی کرد.
وی همچنین گفت: با توجه به ظرفیت و استعداد اراضی جهاد دانشگاهی موضوع زراعت چوب، کشت چند باره در طول سال و نیز راه‌اندازی مرکز دامی و زراعی می‌تواند در توسعه و بهره‌وری بهتر این مجموعه موثر باشد.
در ادامه محمدرضا شافعیان رئیس جهاد دانشگاهی ضمن قدردانی از رئیس و اعضای همراه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، گفت: ظرفیت‌های مشترک و فرصت‌های خوبی میان دانشگاه علوم کشاورزی و مجتمع تولیدی تحقیقاتی سردار سلیمانی جهاد دانشگاهی است و امیدواریم با هم‌افزایی و تلاش علمی این ظرفیت‌ها را بارور سازیم.
لازم به ذکر است: در این بازدید مقرر شد کمیته‌ای مشترک با اعضای جهاد دانشگاهی و دانشگاه کشاورزی تشکیل شود و در جهت اجرای برنامه‌ها و طرح‌های جهاد دانشگاهی موضوعات مربوطه مورد نقد و بررسی دقیق قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا