گوشی‌های ارزان وان‌پلاس با نام Nord ارائه می‌شوند


گوشی‌های ارزان وان‌پلاس با نام Nord ارائه می‌شوند

شرکت وان‌پلاس تائید کرد که قصد دارد گوشی‌های ارزان خود را با نام Nord به بازار عرضه کند.

گوشی‌های ارزان وان‌پلاس با نام Nord ارائه می‌شوند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت وان‌پلاس یک خط تولید جدید را با نام Nord معرفی کرده که قرار است با قیمتی ارزان‌تر ارائه شوند. این خط تولید به این منظور راه‌اندازی شده است که کاربران بیشتری تجربه استفاده از گوشی‌های باکیفیت این شرکت را داشته باشند.

پیت لائو، مدیرعامل شرکت وان‌پلاس در این باره گفت: "ما به شدت به محصولات پرچمدار خود افتخار می‌کنیم و به ایجاد پرچمداران برتر فناوری برای کاربران خود ادامه خواهیم داد. اکنون ما هیجان زده‌ایم که تجربه وان‌پلاس را با کاربران حتی بیشتر در سراسر جهان از طریق این خط تولید جدید به اشتراک بگذاریم".

بیشتر بخوانید

وان پلاس قصد ساخت یک گوشی مقرون به صرفه را دارد

این شرکت در ابتدا کار خود را با فروش گوشی‌های ارزان آغاز و اولین گوشی خود را با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه کرد، اما حالا در جهان با برترین گوشی‌های باکیفیت پرچمدار خود مانند OnePlus 8 مشهور است. آن مدل‌ها با ارائه ویژگی‌ها و طراحی‌های سطح بالا و با قیمت‌های پایین‌تر از بیشتر پرچمداران، سعی در به چالش کشیدن گوشی‌های مارک‌های جذاب‌تر مانند سامسونگ یا ال‌جی داشتند، اما در حال حاضر حتی ارزان‌ترین دستگاه‌های وان‌پلاس از قیمت ۶۹۹ دلار شروع می‌شوند. خط جدید Nord سعی خواهد کرد با ارائه گوشی‌های ارزان‌تر از قیمت‌های فعلی این شرکت، این مسئله را حل کند.

وان‌پلاس جزئیات زیادی درباره ظاهر اولین گوشی خانواده Nord ارائه نکرده است، اما گفته می‌شود که این گوشی‌ها در ابتدا در اروپا و هند ارائه خواهند شد و پس از گذراندن دوران آزمایشی، در آمریکا عرضه می‌شوند. خبر‌های فاش‌ شده پیش از این نشان می‌دهند که اولین گوشی خانواده Nord که پیش از این شایعه شده بود با نام OnePlus Z یا OnePlus 8 Lite شناخته خواهد شد، از پردازنده Snapdragon 765، نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED، رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و لنز ۱۶ مگاپیکسلی عریض باشد.

انتظار می‌رود وان‌پلاس جزئیات بیشتری را درباره اولین گوشی Nord در رویداد ۱۰ جولای خود در هند اعلام کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است