آخرین خبر از جنجال شکایت پرسپولیس از برانکو + سند


مهدی رسول پناه ، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد لایحه 1300 صفحه‌ای هم بگویم که ما اصلاً در این لایحه یک خط از برانکو شکایت نکردیم. برخی‌ها از این لایحه اطلاعات حقوقی نداشتند. نوشته آخرین خبر از جنجال شکایت پرسپولیس از برانکو + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین خبر از جنجال شکایت پرسپولیس از برانکو + سند

مهدی رسول پناه: ما اصلاً در این لایحه 1300 صفحه ای یک خط از برانکو شکایت نکرده ایم
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | ۶:۰۰

آخرین خبر از جنجال شکایت پرسپولیس از برانکو + سند

مهدی رسول پناه ، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد لایحه ۱۳۰۰ صفحه‌ای هم بگویم که ما اصلاً در این لایحه یک خط از برانکو شکایت نکردیم. برخی‌ها از این لایحه اطلاعات حقوقی نداشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رسول‌پناه درباره صدور رأی گابریل کالدرون اظهار داشت:

همانطور که قبلا گفته بودیم، منتظر صدور رأی کالدرون بودیم که این اتفاق رخ داد.

وی در مورد درخواست پرسپولیس برای دریافت مشروح رأی و هزینه‌هایی که این روند برای باشگاه خواهد داشت، عنوان کرد:

به هر حال این یک روند قضایی است و این پروسه باید طی شود. متاسفانه پرداخت مطالبات کالدرون پنج روز به تأخیر افتاد و این مشکلات برای ما به وجود آمد. ایشان وقتی اعلام فسخ کرد،‌ ما ۲۰ روز زمان داشتیم تا مطالبات او را پرداخت کنیم و به توافق برسیم، راحت هم می‌توانستیم این مشکل را حل کنیم اما متأسفانه پرداخت مطالبات او به ۲۵ ژانویه خورد و آن پنج روز باعث صدور این رأی شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد تأمین منابع مالی برای پرداخت مطالبات کالدرون نیز توضیح داد:

ما با خود کالدرون رایزنی کردیم و قرار است به توافقی برسیم. خودش هم گفته است که دوست دارد توافق کند.

«مشکل برانکو در پرونده کالدرون هم تکرار نشود». رسول‌پناه در واکنش به طرح این موضوع از سوی خبرنگاری گفت:

برانکو مربی بزرگی است و گردن پرسپولیس حق دارد. واقعا به او بی مهری شد. او مطالباتی داشت و باشگاه همان موقع باید آن‌ها را پرداخت می‌کرد ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در مورد لایحه ۱۳۰۰ صفحه‌ای هم بگویم که ما اصلاً در این لایحه یک خط از برانکو شکایت نکردیم. برخی‌ها از این لایحه اطلاعات حقوقی نداشتند. وقتی CAS از ما مدارک را خواست، ما باید مدارک را در شش صفحه کپی کنیم و به همین دلیل تعداد صفحات لایحه این مقدار شد. فکر نکنید ما شکایتی کردیم، ما مدارک را وقتی در شش صفحه کپی کنیم همین مقدار می‌شود. من دیدم عده‌ای شیطنت کردند و گفتند ما ۱۳۰۰ صفحه شکایت کرده‌ایم اما اینطور نیست و ما حتی یک خط هم از کسی شکایت نکرده‌ایم.

وی درباره شرایط لیگ برتر و بحث کرونایی شدن چند بازیکن تیم‌های استقلال و فولاد نیز بیان کرد:

درباره اتفاقاتی که برای استقلال و فولاد افتاده باید ملاحظاتی می‌شد. خدا را شکر در پرسپولیس چنین اتفاقاتی رخ نداده است. من فکر می‌کنم با دو، سه بازی دیگر قهرمانی پرسپولیس همانطور که قبلا پیش‌بینی کرده بودم، مسجل خواهد شد. متولی لیگ هم سازمان لیگ است و ما هر چیزی آن‌ها بگویند تمکین می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اظهارات نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد قهرمانی پرسپولیس بیان کرد:

هم آقای پیروانی جواب او را داد و هم آقای خبیری. به نظرم صلاح نبود عضو هیئت مدیره استقلال چنین حرفی را بزند. آقای نظری عضو شورای شهر است و چون تازه وارد هیئت مدیره شده، بی‌تجربگی کرد.

وی درباره وضعیت ورزشگاه شهید کاظمی گفت:

قرار شد برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، دو ورزشگاه به نام هر یک از آنها باشد. ورزشگاه شهید درفشی‌فر مشکلاتی داشت که با پیگیری خواجه‌وند، سند این ورزشگاه به نام پرسپولیس می‌شود. از لحاظ استقرار مکانی، ورزشگاه درفشی‌فر با هیچ ورزشگاهی قابل مقایسه نیست و قیمت بالایی دارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود:

ورزشگاه شهدای گمنام را هم به ما دادند که موقعیت خاص خود را داشت. ورزشگاه کاظمی سند ندارد و اوقافی است. به همین خاطر، ارزش ورزشگاه شهدای گمنام بیشتر است و ما حق انتفاع از ورزشگاه شهید کاظمی را داریم‌.

رسول‌پناه درخصوص مالکیت آبی‌های پایتخت بر ورزشگاه‌های خود تصریح کرد:

در اصل دو ورزشگاه متعلق به هر یک از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است و پرسپولیس حق انتفاع از ورزشگاه شهید کاظمی را دارد و استقلال حق انتفاع ورزشگاه امام رضا (ع) را. با این حال ورزشگاهی که برای پرسپولیس است، خیلی باارزش‌تر است.

وی درخصوص پرداخت مبلغ قرارداد و پاداش‌های سرخپوشان بیان کرد:

حدود ۷۰ درصد به اعضای تیم پرداخت و پاداش‌ها هم امروز (سه‌شنبه) واریز شده است. مطالباتی از پاداش دوره قبل وجود دارد که دستور پیگیری آن را دادم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته شد در صورتی به علیرضا بیرانوند پاداش تعلق می‌گیرد که پرسپولیس نایب‌قهرمان لیگ برتر شود، خاطرنشان کرد:

برداشت اشتباهی رخ داده و این نقل قول انجام نشده است. مدیر مالی باشگاه گفت چنین حرفی به بیرانوند نزدم.

رسول‌پناه درخصوص وضعیت اوساگونا و استوکس اظهار داشت:

هنوز نتوانستیم برای اوساگونا بلیت بگیریم تا به ایران بازگردد. همچنین به مدیر حقوقی باشگاه هم نامه زدیم تا رسماً از استوکس شکایت کند.

وی در این باره که به نظر می‌رسد بیرانوند دیگر در پرسپولیس نخواهد بود، گفت:

بله. به باشگاه آنتورپ گفتیم بیرانوند از ۱۱ تیر، بازیکن این باشگاه است و حقوق و مقدمات پرواز بازیکن هم بر عهده آنتورپ خواهد بود. منتظریم مقدمات سفر بیرانوند که بازیکن بزرگی برای ایران و پرسپولیس است، مهیا شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص حواشی تبلیغات اینستاگرام باشگاه تصریح کرد:

ما حق تبلیغات را به کارگزار واگذار کردیم و این شرکت هم استفاده تبلیغاتی را به شرکتی دیگر واگذار کرده است. هواداران از این موضوع نگران بودند که برای حل این مشکل، تذکر کتبی دادیم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید