مائوریتزیو ساری: یوونتوس 15 دقیقه به خواب رفت؛ در این برهه چنین اتفاقی طبیعی است


مائوریتزیو ساری: یوونتوس 15 دقیقه به خواب رفت؛ در این برهه چنین اتفاقی طبیعی است

عملکرد افتضاح خط دفاعی یوونتوس مقابل میلان، پیروزی 2-0 را به باخت 2-4 تبدیل کرد اما با این حال، مائوریتزیو...

طرفداری - یوونتوس تا دقیقه 60 بازی با میلان، با نتیجه 2-0 پیش بود و خیال هواداران این تیم از کسب پیروزی راحت بود اما میلان در عرض هفت دقیقه کامبک زد و بازی 2-0 باخته را 2-4 برد. مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس که تعویض های ناموفقی در این بازی داشت، پس از بازی به مصاحبه با DAZN پرداخت.

یوونتوس نباید خیلی به باخت مقابل میلان فکر کند

عملکرد یوونتوس در شصت دقیقه ابتدایی در سطح کلاس جهانی بود. کنترل کامل بر بازی داشتیم و سپس موتور تیم خاموش شد. نباید چندان به این باخت فکر کنیم زیرا سه روز بعد یک بازی مهم داریم. برای 15 دقیقه کاملا به خواب رفتیم. در این برهه این اتفاق برای تیم های دیگر هم رخ می دهد. باید نکات مثبت این بازی را به خاطر داشته باشیم و در یک ساعت ابتدایی بازی، کاملا سوار بر میدان بودیم. معمولا یافتن دلیل برای این خالی شدن بدنی و ذهنی غیرقابل توضیح، ممکن نیست.

فشردگی مسابقات و گرمای هوا، توجیه ساری برای باخت یوونتوس

قبلا هم عملکرد بد داشتیم و بازی را باختیم اما این بازی این طور نبود. ما امشب خوب بازی کردیم. تیم های دیگری را در این برهه دیده ام که مثل ما، برای دقایقی به خواب می روند. این شرایط غیرمعمول است زیرا در دمایی بالا، تمرین و بازی می کنیم و بازی ها پشت سر هم برگزار می شوند. این شکست با شکست برابر ناپولی و ورونا متفاوت بود. حالا باید به بازی بعدی مقابل آتالانتا فکر کنیم. آتالانتا تیمی است که فوتبالی عالی بازی می کند.

باخت لاتزیو به لچه، تفاوتی در نگرش یوونتوس ایجاد نکرد

دنیله روگانی؟ خط دفاعی تا دقیقه 62 خوب کار کرد چون تا آن دقیقه به میلان حتی یک فرصت هم ندادیم. به خواب رفتن تیم باعث شد تمام تیم ضربه ببیند. می توان هر یازده بازیکن را در یک لحظه عوض کرد اما این کار در چنین شرایطی، تفاوتی ایجاد نمی کند. باخت لاتزیو، تفاوتی در نگرش بازیکنان ایجاد نکرد زیرا اگر این طور بود، از اول این مسابقه، ضعیف بازی می کردیم. پنالتی ای که برای میلان گرفته شد، جرقه به خواب رفتن ما بود. رابیو در حال جا افتادن در ترکیب و تطبیق با فوتبال ایتالیا است. پیشرفت او به خاطر مصدومیت ها روند کندی داشت اما او حالا به ترکیب اصلی رسیده است.

در همین راستا بخوانید:

میلان 4-2 یوونتوس؛ کامبک طلایی روسونری، شب یووه ای ها را خراب کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !