میلان 4-2 یوونتوس؛ کامبک طلایی روسونری، شب یووه ای ها را خراب کرد


میلان 4-2 یوونتوس؛ کامبک طلایی روسونری، شب یووه ای ها را خراب کرد

در شب عملکرد فاجعه خط دفاعی یوونتوس، میلان با کامبکی فوق العاده، باخت 2-0 را با پیروزی 4-2 عوض...

طرفداری - در هفته سی و یکم سری آ ایتالیا، تیم های میلان و یوونتوس به مصاف هم رفتند که میلان با یک کامبک فوق العاده و با شایستگی هر چه تمام تر، یوونتوس را 4-2 مغلوب کرد. یوونتوس صدرنشین با این باخت، 75 امتیازی ماند و نتوانست فاصله اش با لاتزیو را به 10 امتیاز افزایش دهد. میلان با این پیروزی ارزشمند 49 امتیازی شد و موقتا به رده پنجم سری آ رسید.

اطلاعات بازی میلان و یوونتوس

زمان: چهارشنبه، 18 تیر 1399؛ ساعت 00:15 به وقت تهران

مکان: سن سیرو، میلان

تورنمنت: هفته 31 سری آ ایتالیا

گلزنان: زلاتان ابراهیموویچ 60'، فرانک کسیه 66'، رافائل لیائو 67'، آنته ربیچ 80' برای میلان | آدریان رابیو 47' و کریستیانو رونالدو 52' برای یوونتوس

نمرات بازیکنان بازی میلان و یوونتوس از هو اسکورد

میلان 4-2 یوونتوس؛ کامبک طلایی روسونری، شب یووه ای ها را خراب کردلئوناردو بونوچی ضعیف ترین و آنته ربیچ بهترین بازیکنان این مسابقه بودند

شرح بازی میلان و یوونتوس

در دقیقه 9، ضربه آزاد خطرناک برناردسکی از کنار دروازه به بیرون رفت و بونوچی نتوانست با ضربه سر، دروازه را باز کند. سه دقیقه بعد، پاس برناردسکی در گوشه محوطه جریمه به رونالدو رسید و شوت رونالدو با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 24 پاس تئو هرناندز، زلاتان ابراهیموویچ را درون محوطه جریمه یوونتوس صاحب توپ کرد اما وویچک شزنی به راحتی ضربه آرام زلاتان را گرفت. در دقیقه 38 روی یک کار تیمی خوب، دنیلو به سوی دروازه میلان شوت زد اما کیائر سرش را جلوی توپ گذاشت تا مانع ورود توپ به دروازه تیمش شود. در دقیقه 46، دوناروما شوت آرام هیگواین را در اختیار گرفت. یک دقیقه بعد زلاتان ابراهیموویچ با شزنی تک به تک شد و به راحتی دروازه یوونتوس را باز کرد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود.

میلان 4-2 یوونتوس؛ کامبک طلایی روسونری، شب یووه ای ها را خراب کردعکسی زیبا از نیمه اول بازی میلان و یوونتوس

میلان 0-1 یوونتوس؛ آدریان رابیو 47': رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس پس از طی کردن مسیری طولانی با توپ و لایی زدن به تئو هرناندز، از پشت محوطه جریمه شوت زد که ضربه دقیق او به زیبایی وارد دروازه دوناروما شد. این نخستین گل رابیو برای یوونتوس بود.

میلان 4-2 یوونتوس؛ کامبک طلایی روسونری، شب یووه ای ها را خراب کردآدریان رابیو، خوشحال از زدن اولین گلش برای یوونتوس

میلان 0-2 یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو 52': پاس بلند بسیار خوب کوادرادو به کریستیانو رونالدو رسید و وی با استفاده از اشتباه دو مدافع مرکزی میلان، به راحتی دروازه میلان را گشود. کیائر و رومانیولی روی اشتباه در جایگیری با یکدیگر برخورد کردند و مقصر گل میلان بودند.

میلان 4-2 یوونتوس؛ کامبک طلایی روسونری، شب یووه ای ها را خراب کردکریستیانو رونالدو بیست و ششمین گلش در این فصل سری آ را زد

میلان 1-2 یوونتوس؛ زلاتان ابراهیموویچ 60': سانتر تئو هرناندز با کنترل سینه خوب ربیچ همراه شد و این کنترل توپ باعث شد توپ به دست بونوچی بخورد. داور با بازبینی صحنه، برای میلان پنالتی گرفت و زلاتان ابراهیموویچ، ضربه را خلاف جهت حرکت شزنی به دروازه یوونتوس فرستاد.

میلان 4-2 یوونتوس؛ کامبک طلایی روسونری، شب یووه ای ها را خراب کردبا زلاتان، هر کاری ممکن است

میلان 2-2 یوونتوس؛ فرانک کسیه 66': روی یک کار تیمی عالی و حرکتی که خود کسیه شروع کرده بود، ربیچ با پاسی توپ را به کسیه درون محوطه جریمه رساند و هافبک ساحل عاجی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

میلان 3-2 یوونتوس؛ رافائل لیائو 67': شوک بزرگ به یوونتوس؛ فقط یک دقیقه بعد میلان کامبک را تکمیل کرد. طی یک ضدحمله و استفاده از اشتباه خط دفاعی شکننده یوونتوس، میلان گل سوم را زد. رافائل لیائو با حرکتی سریع، به راحتی دروازه شزنی را باز کرد.

میلان 4-2 یوونتوس؛ کامبک طلایی روسونری، شب یووه ای ها را خراب کردلیائو، تعویض طلایی پیولی کامبک را تکمیل کرد

میلان 4-2 یوونتوس؛ آنته ربیچ 80': الکس ساندروی تازه وارد در اشتباهی وحشتناک، توپ را به بوناونتورا رساند. او نیز توپ را به ربیچ رساند و مهاجم کروات تیر خلاص را به پیکره بانوی پیر زد.

در دقیقه 95، کریستیانو رونالدو موفق شد گلزنی کند اما گل او آفساید اعلام شد.

ویدیوی خلاصه بازی میلان و یوونتوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403