نشست های اداری البرز ویدئوکنفرانسی شود


نشست های اداری البرز ویدئوکنفرانسی شود

کرج - ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از ادارات و دستگاه های اجرایی خواست برای پیشگیری از کرونا نشست های اداری به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شود.

علی درویش پور شامگاه سه شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در موارد ضروری نیز نشست های اداری باید با رعایت الزامات مانند استفاده از ماسک و اصول بهداشتی برگزار شود.

معاون استاندار البرز اضافه کرد: با دستگاه هایی که سهل انگاری کرده و رعایت اصول بهداشتی را نداشته باشند، به شدت برخورد خواهد شد.

وی گفت: حفاظت از سلامت مردم در راس امور قرار دارد و طبق دستور استاندار البرز بازرسی و نظارت در راستای این امر با اهتمام ویژه ای دنبال می شود.

درویش پور افزود: گندزدایی معابر در شهرها و روستاها توسط شهرداری ها و دهیاری ها از فردا آغاز شود و هیچ نقطه مغفول نماند.

وی عنوان کرد: سیستم حمل و نقل بویژه در کرج و فردیس از جا به جایی مسافران بدون ماسک خودداری کند.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه اصناف نقشی کلیدی در توقف شیوع کرونا دارند، گفت: سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان بایددر بخش تشدید بازرسی ها در صنوف تدابیر لازم را انجام دهد.

وی افزود: کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان غیر قابل قبول است چراکه زیرساخت های لازم فراهم است و موانع این امر باید توسط کمیته پشتیبانی حل و فصل شود.

درویش پور گفت: ایجاد محدودیت و تمهیداتی که از تجمع افراد در بوستان ها و مراکز تفرجگاهی جلوگیری شود، باید در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد.

وی افزود: مراکز نقاهتگاهی استان نیز توسط سپاه پاسداران و دستگاه های مربوطه آماده سازی شود چراکه روند شیوع کرونا شدت گرفته است.

معاون استاندار البرز اضافه کرد: صدا و سیمای البرز به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی، نسبت به بسیج رسانه ها اقدام کند چراکه مهمترین عامل موفقیت در پیک اول کرونا، رسانه ها بودند.

وی گفت: در خصوص وضعیت بانک ها نیز باید تصمیم گیری کنیم تا چگونگی ارائه خدمات و سلامت کارکنان بانک ها و مردم مشخص شود.

با توجه به شرایط استان طبق دستور استاندار ، پیشنهاداتی در خصوص اعمال محدودیت در شهرستان های دارای وضعیت قرمز، ارائه شد و برخی از آنها در ستاد ملی مورد موافقت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در موج اول شیوع کرونا، تجربه مهار این بیماری را در البرز داشتیم، ادامه داد: امید است با همراهی مردم و مسوولان بتوانیم از پیک دوم کرونا نیز با کمترین خسارت عبور کنیم.

درویش پور با تاکید بر اینکه اکنون نیاز است اعضای ستاد، اتخاذ تدابیر و اجرای مصوبات مقابله با کرونا را در اولویت امور خود قرار دهند، گفت: حالت اداری و تکلیفی عمل نکنیم بلکه باید از روند اجرای مصوبات اطمینان حاصل کنیم، چراکه حتی نجات جان یک نفر هم ارزشمند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق