خطر فراموشی ارزش های دفاع مقدس با غرق شدن در جناح بازی ها


خطر فراموشی ارزش های دفاع مقدس با غرق شدن در جناح بازی ها

استاندار سمنان نسبت به آنچه فراموشی ارزش های دفاع مقدس با غرق شدن در جناح بازی ها می خواند، هشدار داد.

استاندار سمنان گفت: سرکشی از جانبازان و ایثارگران به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به صورت مستمر ادامه یابد.

علیرضا آشناگر، شامگاه ۱۷ تیرماه در جلسه هیات امنای موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان اظهار کرد: بیان رشادت های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس زمینه ساز تزریق امید و میهن دوستی در بین نوجوانان و جوانان خواهد بود و لذا جادارد عظمت شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران برای نسل های بعد از جنگ تحمیلی به صورت مستمر بیان شود.
وی خاطر نشان کرد: یکی از ثمرات مهم دفاع مقدس، تربیت نسلی جوان و شجاع بود که این قهرمانان ملی با کمترین امکانات و با اعتقاد و عزم راسخ در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
استاندار سمنان تصریح کرد: در قالب طرح های مختلف از جمله خاطره گویی و ... دستاوردهای ماندگار جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا برای عموم مردم بازگو شود.
آشناگر ادامه داد: با رایزنی با معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و فرمانداری های استان، در نشست‌های شورای اداری می توان بخشی از خاطرات یا وصایا شهدای گرانقدر و جانبازان سرافراز را بازگو و قرائت کرد.
وی تصریح کرد: بسیاری از رزمندگان و ایثارگران در شلوغی زندگی شهری فراموش شده اند و وظیفه مسئولان است که به صورت مستمر از این عزیزان سرکشی کنند.
استاندار سمنان افزود: با غرق شدن در مسایل سیاسی و جناحی، شاید صفا، صمیمیت، برادری و وحدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از یادمان رفته باشد که باید این اصول ناب اعتقادی بار دیگر به جامعه برگردد.
وی تصریح کرد: هنوز جنگ تمام نشده است و دشمنان به عناوین مختلف درصدد ضربه زدن به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
استاندار سمنان افزود: فرایند ساخت موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان مطلوب است و دولت تدبیر و امید و مسئولان مربوطه برای تکمیل این طرح مهم نهایت تلاش خود را انجام دادند.
آشناگر ادامه داد: دولت به بیشتر تعهدات خود در ساخت این طرح عمل کرده است که این امر نشان از عزم دولت تدبیر و امید در تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی که از دولت های گذشته به این دولت به ارث رسیده است، دارد.
استاندار سمنان گفت: طراحی موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان بسیار مطلوب است و ساختمان و جانمایی هایی خوبی در ساخت این طرح در حال انجام است که به سهم خود از تلاش های تمامی مسئولان مربوط قدردانی می شود.
آشناگر افزود: از ظرفیت موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برای یادوآوری ارزش های دفاع مقدس به دانش آموزان و دانشجویان نهایت استفاده انجام شود

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت