استاندار: سامانه هوشمند وجامع سرمایه‌گذاری درهرمزگان راه‌اندازی می‌شود


استاندار: سامانه هوشمند وجامع سرمایه‌گذاری درهرمزگان راه‌اندازی می‌شود

بندرعباس- ایرنا- استاندارهرمزگان گفت: باتوجه به آسیب شناسی دقیق صورت گرفته در حوزه طولانی بودن روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان، به دنبال راه‌اندازی سامانه هوشمند وجامع سرمایه‌گذاری هستیم.

فریدون همتی شامگاه سه شنبه درنشست شورای سرمایه گذاری استان هرمزگان افزود: این سامانه هوشمند به طور فراگیر تمامی مناطق جغرافیایی و دستگاه‌های اجرایی استان را تحت پوشش قرارمی‌دهد و فرد متقاضی سرمایه گذاری می‌تواند در این سامانه طرح خود را ثبت و روند پاسخ به استعلامات و صدور مجوزها را به سرعت پیگیری و انجام دهد.

وی بیان داشت: این سامانه نظم هوشمندانه‌ای برمبنای دانش و تکنولوژی درحوزه سرمایه‌گذاری در استان ایجاد می‌کند و موجب رفع موانع و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری درهرمزگان می‌شود.

استاندار هرمزگان در ادامه از برنامه‌ریزی برای تدوین اطلس سرمایه گذاری درهرمزگان خبر داد و اظهارداشت: در قالب این اطلس نیز فرصت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه‌های مختلف و همچنین نقاطی برای سرمایه گذاری‌های تخصصی معرفی خواهدشد.

همتی همچنین بر ضرورت حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی از سرمایه گذاران تاکیدکرد و گفت: با تکیه بر سرمایه‌گذاران توانمند می‌توانیم ظرفیت‌های درونی کشور را بیشتر شکوفا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی