اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم 


اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم 

حسن بهرامی گفت: شامگاه امشب 17 تیر در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از امیر حسین تناور قاری و حافظ جز اول و سی ام قرآن کریم تجلیل شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شامگاه امشب ۱۷ تیر با حضور امام جماعت و هئیت امنای مسجد، در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از امیر حسین تناور قاری و حافظ جز اول و سی ام قرآن کریم تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: تناور از نوجوان نخبه محله مسجد امام علی علیه السلام است که از ۹ سالگی وارد عرصه فعالیت های قرآنی شده و اقدام به یادگیری و حفظ قرآن کریم کرده است.

وی بیان کرد: تناور تاکنون موفق به کسب رتبه های برتر حفظ، صوت و تحقیق قرآن کریم در سطح شهرستان و استان شده است و امسال نیز موفق به کسب رتبه اول شهرستان شده و در همین راستا موفق به راه یابی به مرحله استانی این مسابقه های قرآنی شد.

بهرامی ادامه داد: متاسفانه این نوجوان نتوانست در مسابقه های قرآنی استانی شرکت کند زیرا به دلیل شیوع کرونا این مسابقه ها لغو شدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت نوجوانان را آینده سازان کشور برشمرد و اظهار کرد: ما امشب از تناور تجلیل کردیم تا الگویی برای سایر نوجوانان هم سن و سال خود باشد و از سوی دیگر در این نوجوان انگیزه بیشتری برای انجام فعالیت های قرآنی ایجاد شود.

وی در خاتمه ابراز کرد: برای دومین بار است که طرح ملی سه شنبه های تکریم را اجرا می کنیم اولین بار، هفته گذشته بود که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از یک بانوی فعال و نخبه قرآنی تجلیل شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی