شهردار تهران: درباره طرح ترافیک تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم


شهردار تهران: درباره طرح ترافیک تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم

شهردار تهران اعلام کرد: درباره طرح‌های ترافیک تابع ستاد ملی کرونا هستیم.

شهردار تهران: درباره طرح ترافیک تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم
پیروز حناچی در توییتی نوشت: بر اساس گزارش‌های علمی و مشاهدات میدانی برداشتن طرح ترافیک منجر به افزایش سفر‌های غیرضروری درون شهری می‌شود؛ ولی همان گونه که بار‌ها بیان کرده ایم در مسیر صیانت در سلامت شهروندان درباره طرح‌های ترافیکی تابع ستاد ملی کرونا هستیم.

همچنین روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای در خصوص خبری که به نقل از معاون شهردار تهران بر روی درگاه خبرگزاری فارس منتشر شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

ظهر امروز ١٧ تیرماه "سید مناف هاشمی" معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جمع خبرنگاران حاضر در محل شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص طرح ترافیک، گفت: اجرای طرح ترافیک در شهر تهران سابقه‌ای بالغ بر ٤٠ سال دارد که فلسفه وجودی آن نیز کاهش آلودگی هوا و مدیریت ترافیک و سفر‌های درون‌شهری است.

وی افزود: اگر طرح ترافیک لغو شود، مشکلاتی برای شهر به وجود می‌آید و به تبع آن، آسیب‌هایی را در این راستا خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت سفر‌های درون‌شهری یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ترافیک بوده است، گفت: خیلی از نیاز‌های شهروندان در محلات و مناطق اطراف خودشان قابل تامین است، اما بعضاً بی‌جهت به مرکز شهر می‌آیند، لذا وقتی طرح ترافیک آزاد باشد، نتیجه آن تجمع در مرکز شهر بوده که در بسیاری مواقع، موجب محدودیت تردد اتوبوس‌های ما و خودرو‌های امدادی می‌شود.

وی گفت: در واقع این مهم یک آسیب است که موجب نشر این بیماری خواهد شد.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: با تمام این تفاصیل درخصوص طرح ترافیک، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیر خواهد بود و ما از تصمیم‌گیری این ستاد پیروی خواهیم کرد.

بنابر این گزارش، آنچه که معاون شهردار تهران گفت، با آنچه بر روی خروجی خبرگزاری فارس به نقل از سید مناف هاشمی، معاون شهردار تهران نقل شده است، متفاوت بوده و انتظار می‌رود به منظور جلوگیری از تشویش اذهان عمومی، دوستان خبرنگار دقت بیشتری در تنظیم و انتشار مطالب داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها