آغاز بارندگی‌های فصلی در پاکستان با 9 کشته


آغاز بارندگی‌های فصلی در پاکستان با 9 کشته

همزمان با آغاز بارندگی‌های فصلی، در شهر کراچی در ایالت سند پاکستان دست کم 9 نفر بر اثر حوادث ناشی از بارندگی جان باختند.

آغاز بارندگی‌های فصلی در پاکستان با 9 کشتهبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از اسلام آباد به نقل از سایت خبری "ایکسپرس نیوز"، بارندگی‌های شدید در شهر کراچی مرکز ایالت سند پاکستان سبب جان باختن ۹ نفر و مصدوم شدن شمار بسیاری شد.
به گفته منابع خبری حوادثی از قبیل فرو ریختن سقف، دیوار و برق گرفتگی ناشی از بارندگی شدید، دست کم ۹ کشته و ده‌ها زخمی برجا گذاشته و همچنین آب گرفتگی برخی معابر باعث ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور مردم شده است.
سازمان هواشناسی پاکستان پیش بینی کرد بارش شدید باران که از روز گذشته در ایالت سند پاکستان آغاز شده امروز و فردا نیز ادامه خواهد یافت. مرکز مدیریت بحران پاکستان پیشتر با بیان اینکه بارندگی‌های فصلی امسال پاکستان در مقایسه با سال گذشته بیشتر و شدیدتر خواهد بود، ضمن هشدار وقوع سیل در مناطق شهری و روستایی از شهروندان پاکستانی خواسته است از استحکام منازل و معابر محل سکونت خود در مقابل بارندگی‌های فصلی اطمینان حاصل کنند.
ماه‌های ژوئیه و اوت همه ساله برای پاکستان ماه‌های سیلاب آساست و بارندگی‌های شدیدی در این ماه‌ها در این کشور صورت می‌گیرد. به گفته منابع خبری؛ بارندگی‌های فصلی سال ۲۰۱۹ در پاکستان دست کم ۱۶۰ قربانی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...