کنکور سه ساعته در موعد مقرر برگزار می‌شود


کنکور سه ساعته در موعد مقرر برگزار می‌شود

وزیر علوم گفت: کنکور سراسری سه ساعته در موعد مقرر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

کنکور سه ساعته در موعد مقرر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره برگزاری کنکور ۹۹ اظهار کرد: در نشست امروز کمیسیون آموزش نیز نمایندگان دغدغه‌هایی نسبت به برگزاری کنکور داشتند و آخرین خبر این است که کنکور با لحاظ مراقبت‌های ویژه در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

کنکور سه ساعته برگزار می شود

عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه آزمون فقط سه ساعت به طول می‌انجامد، گفت: همین دانش آموزانی که قرار است در کنکور سراسری شرکت کنند، چند روز قبل در امتحانات نهایی شرکت کردند و آزمون دادند بنابراین با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی کنکور سراسری نیز برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در رابطه با نحوه برگزاری آزمون سازمان سنجش به تدریج اطلاعات لازم را در اختیار داوطلبان قرار می‎دهد.

غلامی اضافه کرد: فاصله صندلی‌ها بیش از گذشته و با استاندارد وزارت بهداشت مطابقت خواهد داشت و تعداد شعبه‌های آزمون نیز بیشتر پیش بینی شده است به طوری که همه داوطلبان در شهرهای محل زندگی خود آزمون خواهند داد.

آزمون‌ها در تمامی مقاطع در موعد تعیین شده برگزار شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سوال خانه ملت که این تصمیم فقط معطوف به کنکور سراسری است یا خیر، گفت: تصمیم این است که همه آزمون‌ها در موعد تعیین شده خود برگزار شود. ما نباید دغدغه فکری برای داوطلبانی که مدت زیادی درس خوانده‌اند، ایجاد کنیم چرا که تأخیر کنکور موجب ایجاد دغدغه برای داوطلبان می‌شود.

غلامی اضافه کرد: همچنین در نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز گزارشی از آخرین وضعیت آموزش عالی به اعضای کمیسیون آموزش مجلس یازدهم ارائه شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)