آب رسانی به منطقه بخش الوار یک ضرورت است و با مطالبه گری منتظر رفع این مشکل هستیم


آب رسانی به منطقه بخش الوار یک ضرورت است و با مطالبه گری منتظر رفع این مشکل هستیم

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آنچه به بنده گفته شده و قابل مشاهده است این است که مسولین شهرستان اندیمشک در حال تلاش برای رفع مشکل آب منطقه بخش الوار هستند و ما هم با مطالبه گری منتظر رفع این مشکل هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز در بازدید از بخش الوار گرمسیری، از نزدیک در جریان وضعیت و مشکلات آب رسانی به این منطقه قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهر اهواز در این بازدید با تاکید بر ضرورت رفع مشکل آب شرب شهرهای مختلف استان خوزستان، اظهار کرد: در غیزانیه، بخش الوار گرمسیری، الهایی و دیگر شهرهای استان خوزستان، مردم به سختی زندگی می کنند و آب این مناطق حتی برای شست و شو قابل استفاده نیست.

موسوی فرد با اشاره به طرح های در حال اجر در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، افزود: طرح های آبرسانی به بخش الوار گرمسیری در دو مرحله کوتاه و بلند مدت به اجرا می رسد.

او تاکید کرد: پیگیری مشکل آب خوزستان یک مطالبه عمومی است و با برنامه ریزی می توان مشکلات در این زمینه را به حداقل برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: استان خوزستان دارای منابع آبی مناسبی است و در صورت توجه به توسعه شبکه آبرسانی بسیاری از مشکلات این حوزه حل می شود.

موسوی فرد در پایان اضافه کرد: آنچه به بنده گفته شده و قابل مشاهده است این است که مسولین شهرستان اندیمشک در حال تلاش برای رفع مشکل آب منطقه بخش الوار هستند و ما هم با مطالبه گری منتظر رفع این مشکل هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی