جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا در هفته گذشته منتشر شد


جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا در هفته گذشته منتشر شد

سونی اوضاع بسیار خوبی را در بازار سراسر جهان تجربه می‌کند و یک عنوان دیگر از این شرکت در این هفته توانسته در بالای جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا قرار گیرد. همانطور که انتظار می‌رفت The Last of Us Part 2 رتبه اول را در اختیار دارد. این هفته Marvel’s Iron Man VR به عنوان یک بازی جدید وارد بازار شد و توانسته به رتبه دوم برسد. سونی به تنهایی سعی...

سونی اوضاع بسیار خوبی را در بازار سراسر جهان تجربه می‌کند و یک عنوان دیگر از این شرکت در این هفته توانسته در بالای جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا قرار گیرد.

همانطور که انتظار می‌رفت The Last of Us Part 2 رتبه اول را در اختیار دارد. این هفته Marvel’s Iron Man VR به عنوان یک بازی جدید وارد بازار شد و توانسته به رتبه دوم برسد. سونی به تنهایی سعی داشته بازار واقعیت مجازی را در فضای کنسول‌های خانگی زنده نگه دارد و Marvel’s Iron Man VR توانسته با استقبال خوبی از جانب منتقدان و بازیکنان روبه رو شده است.

نینتندو نیز طبق معمول حضور بسیار پررنگی در جدول دارد و چندین بازی از این شرکت مثل Ring Fit Adventure و Luigi’s Mansion 3 فروش بسیار خوبی داشته‌اند. البته باید اشاره کرد که Animal Crossing: New Horizons سومین بازی پرفروش جدول این هفته هست. از طرف دیگر نباید بازی Grand Theft Auto 5 را فراموش کرد که بازهم بسیار خوب عمل کرده و رتبه پنجم را در اختیار دارد.

جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا

The Last of Us Part 2 Marvel’s Iron Man VR Animal Crossing: New Horizons Bravely Second: End Layer Grand Theft Auto 5 Minecraft (Switch) Call of Duty: Modern Warfare FIFA 20 Luigi’s Mansion 3 Ring Fit Adventure

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟