انجام 9 هزار و 947 مأموریت توسط اورژانس 115 هرمزگان/ 10 زایمان در آمبولانس


انجام 9 هزار و 947 مأموریت توسط اورژانس 115 هرمزگان/ 10 زایمان در آمبولانس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، از انجام 9 هزار و 947 مأموریت و ارائه خدمات پیش بیمارستانی به یازده هزار و 124 بیمار و مصدوم، توسط اورژانس 115 هرمزگان خبر داد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، از انجام ۹ هزار و ۹۴۷ مأموریت و ارائه خدمات پیش بیمارستانی به یازده هزار و ۱۲۴ بیمار و مصدوم، توسط اورژانس ۱۱۵ هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین قاسمی گفت: در سه ماهه اول سال ۹۹، صد و بیست و هفت هزار و ۳۶۰ تماس با مراکز پیام اورژانس ۱۱۵ در کل استان گرفته شده است؛ از این تعداد، 9 هزار و 947 تماس، منجر به اعزام آمبولانس شده و بیش از ده هزار مشاوره توسط پزشک و کارشناسان مراکز پیام، به مددجویان ارائه شده است.

وی افزود: متأسفانه بیش از ۲۱ درصد (27 هزار و 49 تماس) از کل تماس های گرفته شده با اورژانس ۱۱۵ را مزاحمت های تلفنی، تشکیل می دهند.

قاسمی ادامه داد: در مدت یاد شده، ۱۰ زایمان در آمبولانس و نه مورد احیای قلبی تنفسی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان انجام شده است و ۵۲ بیمار و مصدوم توسط آمبولانس دریایی از جزایر قشم و هرمز به مرکز استان منتقل شده اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه در انتها، ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی تمامی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، به انتقال یک هزار و 843 بیمار مشکوک به کرونا، با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی مرجع توسط اورژانس ۱۱۵ اشاره کرد و از همشهریان گرامی خواست با توجه به اینکه استان هرمزگان در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارد، در خانه بمانند و از تردد غیر ضروری در اماکن شلوغ خودداری نموده و حتماً در مکان های عمومی، از ماسک استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت