کشف سرقت اطلاعات بانکی در عباس‌آباد 


کشف سرقت اطلاعات بانکی در عباس‌آباد 

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 3 کلاهبردارحرفه ای که با استفاده از کارتخوان جعلی اقدام به کپی اطلاعات بانکی مشتریان می کردند، خبر داد. 

بر گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش البسه و اجناس با قیمتی کمتر از نرخ مصوب توسط 3 جوان دستفروش اهل شهرستان کرج، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: ماموران پس از بررسی های اولیه این افراد را که در هنگام دریافت وجه حاصل از فروش اجناس، با استفاده از کارتخوانی جعلی با روش اسکیمر اطلاعات بانکی افراد را سرقت می کردند دستگیر کردند.

عبدی، تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از متهم یک دستگاه کارتخوان جعلی و 2 دستگاه گوشی تلفن همراه که در آن اطلاعات بانکی افراد مختلفی یادداشت شده بود، کشف شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه این عملیات ضمن دستگیری 2 نفر دیگر از همراهان متهمان، سردسته این افراد که به دلیل جرائم اینترنتی و سرقت اطلاعات بانکی در زندان به سر می برد نیز شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی