تکمیل 44 پروژه مهم عمرانی البرز در دستور کار است


تکمیل 44 پروژه مهم عمرانی البرز در دستور کار است

کرج - ایرنا- استاندار البرز با بیان اینکه تا زمانی که پروژه های نیمه کاره به اتمام نرسند، پروژه جدیدی در البرز نخواهیم داشت، گفت: 44 پروژه مهم استان برای تخصیص اعتبار و تکمیل در دستور کار قرار گرفته است.

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز افزود: همچنین ۱۶ طرح ملی که بیش از ۲۰ درصد از اعتبارات توسعه متوازن به این پروژه ها تخصیص داده شد نیز داریم.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه کشور توجه ویژه به موضوعات و مسائل البرز دارند و در استان نیز این اراده برای پیگیری جذب اعتبارات ملی وجود دارد.
استاندار البرز گفت: کمتر از یک ماه پیش در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل منطقه دو آزادراه تهران –شمال و ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه کمربندشمالی کرج جذب شد.
وی بیان داشت : با توجه به وضعیت بودجه، ضرورت دارد مدیران برای آگاهی بخشی و جلب همراهی کارکنان دستگاه ها جلسات توجیهی بگذارند و همه در جریان تنگناها قرار گیرند بنابراین اتحاد و انسجام برای کسب رضایتمندی مردم و عبور از این برهه حساس ضروری است و همه باید پای کار باشیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف روستای محمودآباد و الحاق آن به شهر کرج سال ها مورد بحث و بررسی بود و حتی تصمیماتی نیز اتخاذ شده ولی به اجرا نرسیده بود از این رو ظرف دو ماه گذشته با کار کارشناسی نسبت به حل آن اقدام شد و این منطقه به شهر کرج اضافه شد.
وی با اشاره به اینکه در توزیع بودجه و اعتبارات باید در نظر داشت که تحریم ها و شیوع کرونا را همراه داریم، ادامه داد: ضرورت دارد با اعتبارات ناچیزی که در دستگاه ها وجود دارد بهترین برنامه ریزی صورت گیرد.
شهبازی با اشاره به اینکه در یک هفته اخیر آمار بستری ها و جانباختگان ناشی از کرونا افزایش چشمگیری داشته، ادامه داد: باید به جد برای توقف شیوع این بیماری عالمگیر اقدام کنیم چراکه استمرار این وضعیت ممکن است محدودیت های گسترده تری داشته باشد تا از موج دوم شیوع کرونا با کمترین خسارت عبور کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی