مجوز راه‌اندازی سه موسسه قرآنی در بوشهر صادر شد


مجوز راه‌اندازی سه موسسه قرآنی در بوشهر صادر شد

بوشهر- ایرنا- رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با راه‌اندازی سه موسسه قرآن و عترت در این استان موافقت کرده‌است.

ابراهیم کامران روز سه شنبه افزود: در سال جاری هفت درخواست راه‌اندازی موسسه قرآن و عترت به هیات رسیدگی به امور موسسه‌های فرهنگی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرستاده شد که پس از بحث و بررسی کارشناسی، با راه‌اندازی موسسه قرآن و عترت متقین بوشهر، بقیه الله دشتستان و اطهر دشتی موافقت شد.

وی بیان کرد: موسسه‌های قرآن و عترت بازوان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسعه دهنده مسیر فرهنگ قرآنی در جامعه هستند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: واگذاری فعالیت در حوزه قرآنی به موسسه‌ها یکی از اقدامات خوب است که می‌تواند در کنار آموزش‌های لازم در این زمینه، در شناسایی استعدادها و بهره گرفتن صحیح از ظرفیت‌ها نقش برجسته‌ای داشته باشد.

کامران ادامه داد: تحقق اهداف قرآنی جز با تعامل و حمایت‌ ممکن نیست که این مهم از اولویت‌های حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان بوشهر است.

وی یادآور شد: ۴۴ موسسه قرآن و عترت در استان بوشهر مشغول به فعالیت در زمینه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و دینی و مذهبی هستند و ترویج فرهنگ قرآن و عترت و توسعه فعالیت‌های قرآنی در عرصه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی از اولویت‌های مدیران در راه‌اندازی این موسسه‌ها است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع با استقبال سه هزار نفری از ابتدای سال جاری در مناسبت‌های مختلف در این استان برگزار شده که نشان دهنده جایگاه این مراکز قرآنی در جامعه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق