اختتامیه مسابقه اینترنتی «اعراب گذاری قرآن کریم» به همت آستان حسینی


اختتامیه مسابقه اینترنتی «اعراب گذاری قرآن کریم» به همت آستان حسینی

آستان مقدس امام حسین(ع) از پایان مسابقه اینترنتی «اعراب گذاری قرآن کریم» با حضور نمایندگان 13 کشور عربی و اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از nashatat، مسابقه اینترنتی «اعراب گذاری قرآن کریم» به همت دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) و با مشارکت بین المللی بی نظیر نمایندگان 13 کشور عربی و اسلامی به پایان رسید.

«کرار الشمری» عضو کمیته برگزارکننده این مسابقه گفت: فعالیت این مسابقه که نخستین مسابقه در نوع خود در سطح عراق به شمار می آید، به صورت مجازی و از طریق شبکه های ارتباط اجتماعی برگزار شد.

الشمری افزود: به دلیل شرایط بهداشتی و شیوع ویروس کرونا در جهان، مسئولان دارالقرآن آستان حسینی تصمیم گرفتند تا این مسابقه به صورت مجازی برگزار شود؛ اگرچه امکان حضوری دانشجویان دانشگاه ها و حوزه های علمی وجود داشت، اما به دلیل نبود شرکت کنندگان کشورهای دیگر همه شرکت کنندگان به صورت مجازی بایکدیگر رقابت کردند.

وی ادامه داد: حجم مشارکت در این مسابقه بی سابقه بود. به طوری که یکهزار و 178 نفر از 13 کشور عربی و اسلامی در این مسابقه شرکت کردند.

عضو کمیته برگزارکننده این مسابقه گفت: پس از شمارش پاسخ های صحیح، 217 نفر وارد قرعه کشی شدند و فرآیند قرعه کشی به طور مستقیم از شبکه های ارتباطی وابسته به دارالقرآن آستان حسینی انجام شد.

الشمری افزود: 114 هدیه برای برگزیدگان این مسابقه به تعداد سوره های قرآن کریم در نظر گرفته شد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال