سیناصنعت ایذه از لیگ کشتی کنار کشید


سیناصنعت ایذه از لیگ کشتی کنار کشید

اهواز -ایرنا - سرپرست باشگاه سیناصنعت ایذه گفت: به دلیل حمایت نکردن مسوولان، مشکل مالی و شرایط کرونایی کشور از تیم‌داری در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور انصراف دادیم.

هوشنگ حاتمی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیناصنعت ایذه پنج سال متوالی به عنوان نماینده خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور داشت و پای ثابت این رقابت‌ها بود.

وی افزود: در این سال‌ها کوچکترین حمایتی از سوی مسوولان استانی از این تیم خصوصی صورت نگرفت و با وجود کسب عناوین مختلف، شاهد بی‌مهری‌های زیادی بودیم.

سرپرست باشگاه سیناصنعت ایذه ادامه داد: این تیم به عنوان پرافتخارترین نماینده خوزستان در لیگ‌های کشتی کشور اکنون با اعلام مدیرعامل باشگاه از حضور در رقابت‌های امسال این لیگ انصراف داد.

وی افزود: شرایط خاص کشور از حیث شیوع بیماری کرونا و مسوولیت سنگین تمرینکشتی‌گیران در ورزشی که نفرات باید با هم گلاویز شوند از دیگر عوامل کناره‌گیری سیناصنعت از لیگ کشتی بوده است زیرا سلامت ورزشکاران از هرچیزی مهمتر است.

حاتمی با بیان اینکه سیناصنعت چهار مقام نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی لیگ برتر کشور و همچنین یک قهرمانی، سه نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارد تاکید کرد: سیناصنعت به عنوان یک نماد در رقابت‌های کشتی فرنگی حضور پیدا می کرد و همواره هدف این باشگاه حمایت از کشتی‌گیران بومی خوزستانی بوده‌است.

سرپرست باشگاه سیناصنعت ایذه از عزم این باشگاه برای شرکت در لیگ کشتی فرنگی نوجوانان کشور خبر داد و تصریح کرد: برنامه های سینا صنعت را در این رده سنی ادامه خواهیم داد و آیندگان کشتی فرنگی کشور را زیر چتر حمایتی خود خواهیم گرفت.

سیناصنعت ایذه پرافتخارترین نماینده خوزستان در لیگ‌های کشتی فرنگی و آزاد بوده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!