تسهیلاتی برای کاهش تبعات اقتصادی کرونا در استان تهران اختصاص دارد


تسهیلاتی برای کاهش تبعات اقتصادی کرونا در استان تهران اختصاص دارد

تهران-ایرنا- استاندار تهران گفت: تسهیلات مختلفی برای کاهش تبعات اقتصادی ناشی از کرونا در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در نشست با فرمانداران با توجه به ضرورت مدیریت بیماری کرونا افزود: شناسایی افراد آسیب پذیری که تحت پوشش کمک امداد و بهزیستی قرار ندارد در دستورکار قرار گرفته تا به این افراد نیز کمک شود.

وی افزود: تمام تلاش و برنامه ریزی ما باید معطوف به کنترل بیماری کرونا در استان باشد؛ همچنانکه تاکنون با همراهی همه ارکان نظام و مشارکت مردم کارنامه موفقی در این زمینه داشته ایم تا به تعهد سیاسی خود در قبال تامین سلامت آحاد جامعه عمل کنیم.

وی ادامه داد: رفع برخی محدودیت ها و عادی سازی شرایط سبب شد شاهد شیوع ویروس کرونا در استان باشیم و تهران در مرحله هشدار قرار گرفته است.

محسنی بندپی تاکید کرد: باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شرایط برای کاهش بیماری فراهم شود.

افزایش قیمت انشعابات روستایی غیرقانونی است

استاندار تهران با بیان اینکه افزایش قیمت انشعابات روستایی غیرقانونی است، گفت: برخی مردم پس از ادغام اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی نسبت به افزایش قیمت انشعابات روستایی گلایه دارند.

محسنی بندپی افزود: افزایش قیمت انشعابات آب روستایی پذیرفتنی نیست، فرماندارن أسامی متخلفان در این زمینه را به استانداری تهران اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید با همکاری و همراهی رفع دغدغه ها و مطالبات مردم باید در ابعاد مختلف بررسی و به صورت جدی پیگیری شود تا رضایتمندی مردم فراهم شود.

محسنی بندپی با توجه به لزوم تلاش برای تحقق جهش تولید، گفت: در شرایطی که دشمنان به انحای مختلف با برنامه ریزی و از طریق تحریم ها به دنبال فشار بر ملت ایران هستند و در شرایط ناشی از کرونا باید برنامه ریزی کنیم تا ضمن کاهش تبعات اقتصادی زمینه جهش تولید، حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید فراهم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری