سامانه ثبت حوادث خانگی برق راه‌اندازی شد/ مردم خسارات برقی وسایل خود را گزارش دهند


سامانه ثبت حوادث خانگی برق راه‌اندازی شد/ مردم خسارات برقی وسایل خود را گزارش دهند

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: امروز سامانه ثبت حوادث در بستر وبسایت توانیر به بهره برداری رسید تا مردم بتوانند در فضایی شفاف و در بستری که پیچیدگی های قبلی ساده سازی شده، نسبت به ثبت خسارات لوازم خانگی خود ناشی از برق، اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در مراسم افتتاح پروژه های آب و برق دهمین هفته پویش الف ب ایران اظهار داشت: ذیل برنامه تحول دیجیتال به عنوان یک گام مهم در توسعه خدمات رسانی به مشترکان، برنامه های زیادی تدوین شده که در کنار توسعه زیرساخت ها در دستور کار صنعت برق کشور قرار دارد تا بتوانیم با هوشمندسازی و اتوماسیون، خدمات بهتری را به مشترکان ارائه دهیم‌.

وی افزود: در تحول دبجیتال شاخص های مهم متعددی درنیر گرفته می شود که از جمله آنها کاهش زمان خاموشی های ناشی از حوادث، مدت زمان فروش و ارائه خدمات، شاخص کیفیت ولتاژ، پشتیبانی مالی و حقوقی از مشترکانی که خسارت میبینند و ایجاد بستر مناسب برای ارزیابی خدمات ارائه شده به مردم است.

رخشانی مهر تصریح کرد: در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری در 84 خدمت که مصوبه شورای عالی اداری برای آنها اخذ شده، تا پایان سال جاری در تمامی استانهای کشور خدمات غیرحضوری به صورت 100 درصدی اجرا می شود.

وی ادامه داد: مشترکان برق همکاری بسیار خوبی با صرکت های توزیع در تابستان 98 داشتند که منجر شد تابستان سال گذشته را با خاموشی صفر پشت سر بگذاریم و تابستان سال جاری را نیز تا امروز با همکاری مردم با خاموشی صفر گذراندیم و امیدواریم با ادامه همکاری مشترکان تا پایان تابستان شاهد تحقق خاموشی صفر در کشور باشیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اذعان داشت: امروز سامانه ثبت حوادث در بستر وبسایت توانیر به بهره برداری رسید تا مردم بتوانند در فضایی شفاف و در بستری که پیچیدگی های قبلی ساده سازی شده، نسبت به ثبت خسارات لوازم خانگی خود ناشی از برق، اقدام کنند.

وی افزود: از امروز مردم می توانند خسارات متحمل شده از ابتدای سال جاری را در سامانه مربوطه ثبت کنند و دوماه دیگر، بعد از مشخص شدن شرکت بیمه گر و انجان ارزیابی های کارشناسی، خسارت مردم پرداخت می شود.

وی افزود: هزینه بیمه لوازم خانگی برقی مردم از محل دریافت 50 تومان در قبوض برق خانگی روستایی و دریافت 100 تومان در قبوض خانگی شهری و تجاری است که این ارقام مستقیما به شرکت بیمه گر پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته، از این محل 81 میلیارد و 700 میلیون تومان از مردم گرفتیم که تا امروز 21 میلیارد و 400 میلیون تومان پرداخت شده، 21 میلیارد و 700 میلیون تومان قطعی شده و به اندازه 40 میلیارد تومان نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز