ارائه خدمت به سایر بیماران با تمام توان ادامه دارد


ارائه خدمت به سایر بیماران با تمام توان ادامه دارد

بندرعباس- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ارائه خدمات درمانی به سایر بیماران استان نیز در کنار درمان بیماران کووید 19 با تمام توان ادامه دارد.

دکتر حسین فرشیدی روزسه شنبه دربازدید از بخش آی. سی. یو کووید ۱۹ مجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس افزود: باتوجه به افزایش موارد مثبت بیماری کووید ۱۹ درهرمزگان و شلوغی بیش از حد بخش‌های بستری در مراکز درمانی همچنان سایر بیماران در بیمارستان‌ها خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کادر درمانی با حداکثر ظرفیت خود و با تمام توان مشغول خدمت به همه بیماران است، اظهارداشت: بسیاری از پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی با شیفت‌های طولانی و با خستگی زیاد برای خدمت به بیماران دست از تلاش برنداشته و مصمم هستند تا بتوانند به یاری خدا کرونا را شکست دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین از افزایش تعداد تخت‌های آی.سی.یو درمجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس خبرداد وگفت: باتوجه به افزایش آمار مبتلایان کووید ۱۹ و همچنین بیماران بدحال، ۱۰ تخت جدید آی.سی.یو راه اندازی خواهدشد.

وی ضمن دیدار و گفت وگو با مدافعان سلامت در بخش‌های کووید ۱۹ مجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) از بیماران بستری در این بخش ها عیادت کرد.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۰۴ هزار و ۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۲۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تاکنون یک میلیون و ۸۲۰ هزار و سه آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های گلستان، البرز، کرمان، یزد، همدان و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: آمار فوتی و بستری در استان خوزستان کاهش چشم‌گیری داشته است.

لاری اظهار کرد: همان‌طور که زنان سرزمین ما همواره محور تاب آوری خانواده بوده‌اند، از زنان می‌خواهیم با تقویت روحیه اعضای خانواده، آنها را ملزم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنند تا نقش مهمی در شکست چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر