آیین سه‌شنبه‌های تکریم با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ایلام برگزار می‌شود


آیین سه‌شنبه‌های تکریم با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ایلام برگزار می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین حضور خود در طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، این هفته به صورت مجازی از خانواده شهید روحانی «محمدرضا قربانی» در استان ایلام تجلیل می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، اقدام ابتکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که به تازگی و در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است، این هفته با حضور مجازی «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور در منزل شهید روحانی «محمدرضا قربانی» در استان ایلام برگزار می‌شود.

بنابرگزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) استان ایلام، با حضور در منزل آن شهید، با خانواده این مجاهد ورزمنده دفاع مقدس دیدار و از آنها دلجویی خواهد کرد.

گفتنی است دومین آیین سه‌شنبه‌های تکریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز سه شنبه 17 تیرماه، در استان ایلام برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس