امکان استقرار کدام صنایع در شهرک امید البرز مهیا نیست؟


امکان استقرار کدام صنایع در شهرک امید البرز مهیا نیست؟

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز از ایجاد امکان استقرار صنایع رده یک تا شش در شهرک صنعتی امید البرز خبر داد.

محمد امین فرشی با اشاره به ارتقای شهرک صنعتی امید البرز اظهار کرد: با تلاش استاندار و همکاری محیط زیست استان پس از دو سال پیگیری، مجوز ارتقای شهرک امید البرز صادر شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در سال‌های گذشته تنها امکان استقرار واحدهای انتقالی، پیشرفته ودانش بنیان در شهرک امید البرز وجود داشت ولی با ارتقای این شهرک، تمام واحدهای صنعتی رده یک تا شش امکان استقرار در این شهرک امید البرز را پیدا می کنند.

این مسئول توضیح داد: البته هنوز شرایط استقرار صنایع گروه‌های آب بر، غذایی و بهداشتی در شهرک امید البرز مهیا نشده است.

فرشی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های استقرار صنایع مختلف در شهرک امید البرز تا حد زیادی مهیا شده ، توضیح داد: تلاش می شود استقرار صنایع مختلف در این شهرک با کمترین مشکل همراه باشد و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی با کمتری دغدغه در این مجموعه فعالیت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز با اشاره به نتیجه ارتقای این شهرک اضافه کرد: توسعه اشتغال یکی از دغدغه های مهم مردم و مسئولین استان است، بدون شک با ایجاد امکان استقرار صنایع متنوع در شهرک امید البرز شاهد ایجاد اشتغال پایدار برای بخشی از البرزنشینان خواهیم بود.

وی توضیح داد: توسعه سرمایه گذاری و به دنبال آن بهبود وضعیت اقتصادی استان از دیگر نتایج ارتقای شهرک صنعتی امید البرز است.

فرشی تاکید کرد: شرکت شهرک های صنعتی البرز در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده، در تلاش است زمینه حمایت از تولید داخلی و افزایش تولیدات واحدهای صنعتی و ... استان را فراهم کند تا بتواند نقش خود در تحقق شعار امسال را ایفا کرده باشد.

وی گفت: شهرک صنعتی امید البرز ۲۴۰ هکتار وسعت دارد و با ایجاد زیرساخت های مناسب امکان استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی زیادی در این مجموعه فراهم شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود با ارتقای این شهرک در آینده نزدیک تعداد واحدهای مستقر در این شهرک مستقر شوند و با فعالیت خود زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم کنند.

این مسئول تاکید کرد: با استقرار صنایع متنوع در این شهرک می توان برای افزایش صادرات و ارزآوری بیشتر به خصوص در شرایط فعلی برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون