370 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل پایدار روستایی در شهرستان بروجن پرداخت شد


370 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل پایدار روستایی در شهرستان بروجن پرداخت شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 370 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل پایدار روستایی و عشایری در شهرستان بروجن پرداخت شده است.

حفیظ الله فاضلی شامگاه دوشنبه در حاشیه دیدار از تعدادی واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان بروجن تاکید کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال مستقیم جدید برای ۷۱۳ نفر فراهم شد.

وی افزود: صیانت از نیروی کار انسانی در بخش‌های مختلف یکی از مهم‌ترین سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و در این راستا توجه به خواسته‌ها و مسایل معیشتی و اقتصادی کارگران ضروری و پیگیری برای تنظیم روابط کار دارای اولویت است.

فرماندار بروجن نیز گفت: هم‌اینک ۶ هزار و ۸۶۹ نفر در واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی بروجن، سفیددشت، گندمان، بلداجی و فرادنبه مشغول به کار هستند.

مسعود ملکی تاکید کرد: مشکلات، مطالبات و دغدغه‌های صعت‌گران شهرستان بروجن از طریق کمیته کارگری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، ستاد اقتصاد و مقاومتی و سایر کارگروه‌ها و کمیسیون‌های مرتبط بررسی و پیگیری می‌شود.

وی یادآور شد: تامین مواد اولیه، کمبود نقدینگی، تامین ارز، تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و بازاریابی برای فروش تولیدات از مهم‌ترنی مشکلات صنایع شهرستان بروجن است.

ملکی، به شرایط حساس کنونی کشور و ضرورت تقویت چرخه تولید به همراه شناسایی و رفع مشکلات این حوزه اشاره و تصریح کرد: کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

وی اظهار داشت: در سال‌جاری که از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نام‌گذاری شد، نباید از هیچ خدمتی در مسیر تحقق برنامه‌های بخش صنعت کوتاهی کرد.

به گزارش ایرنا،هم‌اینک چهار شهرک و یک ناحیه صنعتی با تمامی امکانات زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرستان بروجن استقرار دارد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم