آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز مهار شد


آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز مهار شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش سوزی کوه خائیز شهرستان کهگیلویه پس از 8 ساعت طی ساعت 3 بامداد خبر داد.

سید اسد الله هاشمی که از دیروز تا کنون در منطقه حضور دارد، گفت: آتش سوزی که ظهر دیروز از تنگ تکاب شهرستان بهبهان شروع شده بود و به سمت خائیز در حرکت بود، به دستور سریع استاندار محترم استان و با حضور به موقع نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی، تشکل‌های مردمی پس از ۸ ساعت تلاش فعلا مهار اولیه شده، اما نیروها همچنان جهت پایش و کنترل دقیق در منطقه حضور دارند.
وی اظهارکرد: به منظور جلوگیری از شعله ور شدن مجدد آتش، نیروهایی که در منطقه حضور دارند همچنان به حضور خود ادامه خواهند داد و مشغول پایش منطقه هستند.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از دغدغه زیست محیطی دکتر کلانتری استاندار محترم استان خاطرنشان کرد: دستور سریع استاندار، حضور به موقع نیروها، هماهنگی های برنامه ریزی شده و استفاده از تجربه آتش سوزی قبلی در همین منطقه، باعث شد که آتش خیلی زود مهار شود.
به گزرش ایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی بیان کرد: از همه دوستداران طبیعت، نیروهای مردمی و تشکل‌های زیست محیطی، یگان حفاظت و نیروهای ستادی و اجرایی محیط زیست، نیروهای منابع طبیعی و همه کسانی‌ که در این اطفاء نقش داشتند تقدیر و تشکر می نمایم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا