اختصاص رتبه نخست کاهش تصادفات فوتی به  سیستان و بلوچستان


اختصاص رتبه نخست کاهش تصادفات فوتی به  سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: این استان در سه ماهه سال جاری در بین استان های کشور رتبه نخست کاهش تعداد تصادفات فوتی و کشته های سر صحنه را از آن خود کرد.

ایوب کرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس بررسی های انجام شده در سه ماهه سال ۹۹ تعداد ۵۷ فقره تصادف فوتی در استان به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته با ۱۲۰ فقره در مدتمشابه کاهش حدود ۵۳ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد کشته های سر صحنه سوانح رانندگی سیستان و بلوچستان در این مدت ۷۰ نفر بود که نسبت به سال گذشته با ۱۵۱ نفر کاهش حدود ۵۴ درصدی را نشان می دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان کاهش ۳۰ درصدی تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین اقدامات ارزشمند این اداره کل در زمینه ارتقای ایمنی نظیر نصب تابلوهای ایمنی، اطلاعاتی، انتظامی و مسیرنما، خط کشی محورهای ارتباطی، ایجاد روشنایی، نصب گاردریل، نیوجرسی و چراغ چشمک زن و اقدامات بلند مدت آموزش و فرهنگی را از عوامل تاثیر گذار در کاهش آمار فوتی های سوانح رانندگی جاده ای این استان عنوان کرد.

وی بروز رسانی دستگاه ها و نصب تجهیزات کنترلی در محورهای ارتباطی از جمله نصب و راه اندازی سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی برشمرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!