رزمایش دفاع زیستی در قشم آغاز شد


رزمایش دفاع زیستی در قشم آغاز شد

قشم- ایرنا- رزمایش دفاع زیستی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با مشارکت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان قشم با رمز یا امام رضا(ع) آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم شامگاه دوشنبه به خبرنگاران گفت: در این رزمایش با انجام فعالیت‌های پیشگیرانه برای رفع آلودگی محیطی به صورت هدفمند و جلوگیری از تردد غیرضروری مردم اقدام می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمد سالاری با اشاره به ضرورت هم افزایی و بهره مندی از کلیه ظرفیت‌ ها در مقابله با ویروس کرونا، اظهار افزود: در این رزمایش به مردم اطلاع رسانی می‌شود که از ترددهای غیرضروری و حضور در پارک‌ها و سواحل خودداری کنند.

وی ادامه داد: همچنین ماسک‌های تولید شده در موکب‌ها و کارگاه‌های قشم، بین مردم توزیع می‌شود.

رزمایش دفاع زیستی در قشم آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت تصریح کرد: بسیج قشم قشم ظرفیتی است که از آن می‌توان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بیش از پیش استفاده کرد.

وی افزود: از مسوولان شهرستان قشم به ویژه سازمان منطقه آزاد و شورای شهرها، شهرداری‌ها و دهیاری ها انتظار می رود از این ظرفیت استفاده و از آنان پشتیبانی کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022