دنیای احساس در کتاب «اشک‌های باران»


دنیای احساس در کتاب «اشک‌های باران»

اراک - ایرنا - «اشک‌های باران» عنوان کتاب شعری از «مجتبی هزاوه‌ای» شاعر و نویسنده اراکی است که با 123 قطعه شعر سپید، مخاطب را به دنیایی از احساس فرا می‌خواند.

این کتاب ۱۳۲ صفحه‌ای با شمارگان یک‌هزار نسخه از سوی نشر «پیام دیگر» به چاپ رسیده و با قیمت هرجلد ۲۵۰ هزار ریال روانه کتابفروشی‌ها شده است.

تمامی آثار این کتاب در خود صمیمیت، احساس و لطافت خاصی دارند و انتخاب واژگان شاعر توانسته به روانی درک مطالب و ایجاد معنا و زیبایی اشعار کمک کند.

حسرت، دل‌تنگ، ارزش تو، اعتماد، بمان، دیدار، دام عشق، دوری، زمستان، بی‌تابی، فرصت، شیدایی، بی‌قرار، زخم، چشم تو، قیامت عشق، بی‌باران، سکوت، قاصدک، روزگار، شیدایی، بیستون، بوسه عشق، زندگی، رنگین‌کمان، مهربانی، ساحل احساس، گیسوفریب، یوز دل، مسافر و زمان سرد برخی عنوان‌های اشعار به چاپ رسیده در این مجموعه است.

در مقدمه این کتاب آمده است: روزی زمین تسلیم عشق خواهد شد و وقتی که سراسر بلندای آن بیستون شود در فرودست‌ها معابدی از عشق برپا خواهد بود و همه چیز از جنس عاشقانه رقم خواهد خورد.

مجتبی هزاوه‌ای به اولین نویسنده داستان‌های علمی - تخیلی در استان مرکزی شهرت دارد و «تولد یک مغز» و «سفر به اعماق دره یو» از جمله آثار داستانی منتشر شده از این نویسنده است.

«نامیرا» سومین اثر داستانی این نویسنده است که به زودی به چاپ می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!