رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی منطقه شرق کشور منصوب شد


رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی منطقه شرق کشور منصوب شد

حجت الاسلام و المسلمین «علی محمد روشندل بیلندی» به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شرق کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی منطقه شرق با حضور حجت الاسلام و المسلمین «محمد باقر روشندل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی آجا، فرماندهی ارشد اجا در خراسان جنوبی، فرمانده پدافند هوایی شرق و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری استان برگزار شد.

حجت الاسلام روشندل در این مراسم با اشاره به اینکه پیروی از ولایت فقیه در شرایط حال حاضر جامعه یقینا موجب عزت و سربلندی جامعه می شود، گفت: نیروی پدافند هوایی سرباز ولایت است.

وی رضای خدا را بهترین هدف و انگیزه برای انجام هر کاری دانست و تاکید کرد: امروز با رهنمودهای مقام معظم رهبری پدافند هوایی به خوبی توانسته است از حریم آسمان پاسداری کند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی افزود: تغییر با هدف حفظ پویایی و تحرک برای همه انسان ها ضروری است و ایستایی و توقف می تواند زمینه ساز تنزل باشد.

وی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام عدالتی زاده در مدت مسئولیت عقیدتی سیاسی منطقه، حجت الاسلام علی محمد روشندل بیلندی را به سمت رییس جدید عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق منصوب ومعرفی کردند.

در پایان این مراسم سرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» فرمانده پدافند هوایی شرق اظهار داشت: پدافند هوایی منطقه شرق با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در تمامی ماموریت های خود به خوبی درخشیده که به عنوان نمونه می‌توان به طرح مردم یاری و رژه خدمت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: نقش عقیدتی سیاسی در تقویت روحیه جهادی و فرهنگی انکار شدنی نیست.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...