سرمربی والیبال زنان سایپا:فدراسیون تعداد جذب ملی‌پوشان را مشخص کند


سرمربی والیبال زنان سایپا:فدراسیون تعداد جذب ملی‌پوشان را مشخص کند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: فدراسیون والیبال عنوان کرد که در این فصل باید هر تیم، تعداد مشخصی از ملی‌پوشان را جذب کند اما آمار آن را اعلام نکرد و منتظر این خبر هستیم.

«فاطمه هاشمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تاکنون بازیکنان مطرحی چون شبنم علیخانی، سودابه باقرپور، نگار کیانی، فاطمه امینی، غزاله نجاتی و غزاله نوروزی نیز که سطح بازی معقولی دارند، با سایپا تمدید قرارداد کردند. ستایش جبلی و مونا آشفته نیز به تیم سایپا پیوستند.

وی افزود: با توجه به جلسه‌ای که ۲ روز گذشته در فدراسیون والیبال داشتیم، هر تیمی باید یک تعداد ملی‌پوش جذب کند اما فدراسیون هنوز عددی به ما نگفته است. فعلا منتظر اعلام مسوولان هستیم و نمی‌دانیم باید پنج یا هشت ملی‌پوش جذب کنیم. همچنین تقسیم ملی‌پوشان در تمام تیم‌ها سطح کیفی بازی‌ها را بالا می‌برد. شاید در این فصل یک یا ۲ تیم دیگر اضافه شوند و امیدوارم هم کیفیت و نیز کمیت حفظ شود.

سرمربی تیم سایپا گفت: اکنون برنامه‌ای را به باشگاه برای تیم‌های پایه ارایه کردیم. باشگاه سایپا نیز برای جام باشگاه‌های آسیا برنامه‌ای به ما نداده است زیرا هنوز تاریخ این مسابقات مشخص نیست.

وی یادآور شد: فدراسیون در جلسه این هفته اعلام کرد که پاداش‌های مقام اول تا سوم لیگ برتر به باشگاه‌ها تعلق می‌گیرد و اشتباه برداشت شده است که به بازیکنان تیم‌ها پول می‌دهیم. فدراسیون این پول را به حامیان مالی می‌دهند و اگر رغبتی داشتند به بازیکنان خواهند داد. هر چند این قضیه اولین‌بار است که در لیگ والیبال زنان رخ می‌دهد و مزیت خیلی بزرگی است که سبب ترغیب حامیان مالی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس