جنگل های بلوط بلند چهارمحال و بختیاری دچار آتش سوزی شد


جنگل های بلوط بلند چهارمحال و بختیاری دچار آتش سوزی شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: جنگل‌های بلوط واقع در مرز این استان با خوزستان در منطقه بلوط بلند دچار آتش سوزی شد.

مرتضی زمانپور شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۹ عصر روز دوشنبه اتفاق افتاد که بلافاصله مهار آتش در دستورکار قرار گرفت.
وی افزود: به علت وزش باد و سخت گذر بودن منطقه، سطح آتش سوزی هم اینک گسترده است.
زمانپور تصریح کرد: آتش سوزی جنگلهای بلوط بلند در حال رسیدن به دریاچه و تاج سد کارون ۴است که در این صورت راحت‌تر می‌توان این آتش سوزی را مهار کرد.
وی یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با مسوولان دهدز در استان خوزستان انجام شده تا برای کمک به نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری وارد میدان شوند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اکنون تمامی نیروهای ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به فرماندهی استاندار در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به محل اعزام می شوند.
وی گفت: تمامی گروه های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری به همراه نیروهای محلی در بخش های منج از توابع شهرستان لردگان و میانکوه شهرستان اردل به منطقه اعزام شده‌اند.
زمانپور تاکید کرد: خسارت‌های آتش‌سوزی جنگل‌های بلوط بلند چهارمحال و بختیاری به محض برآورد اطلاع رسانی می‌شود.
به گزارش ایرنا، جنگل‌های بلوط بلند در مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش