5 ماده غذایی که درد هایتان را از بین خواهد برد


غذا های مختلف تاثیرات مختلفی بر بدن انسان می گذارند. برخی از غذا ها در بدن درد و مریضی ایجاد می کنند و برخی دیگر همچون دارو های مسکن عمل کرده و درد ها را از بین می برند.

5 ماده غذایی که درد هایتان را از بین خواهد برد


غذا های مختلف تاثیرات مختلفی بر سلامتی بدن انسان می گذارند. برخی از غذا ها در بدن درد و مریضی ایجاد می کنند و برخی دیگر همچون دارو های مسکن عمل کرده و درد ها را از بین می برند.
احتمالا تا به امروز پس از خوردن برخی از مواد غذایی متوجه شده اید که احساس درد کمتر یا بیشتری می کنید. این کم و زیاد شدن احساس درد به غذایی که خورده اید مربوط می شود چرا که غذا در کاهش یا افزایش درد نقش بسیار مهمی دارد.
درد معمولا یکی از نشانه های التهاب می باشد. التهاب پاسخ ایمنی بدن به بیماری ها می باشد که نشانه های مختلفی مانند درد، بالا رفتن دمای بدن و تب کردن و... می باشد. برخی از غذا ها می توانند با کاهش دادن التهاب درد های جسمی را آرام کنند.
انواع مسکن ها دارو های ضد التهاب می باشند. تا به امروز دارو های ضد التهاب زیادی مانند استامینفون، کدئین، آسپرین و... تولید شده اند که بسیاری از آن مانند کدئین شیمیایی می باشند. شما می توانید با مصرف غذا هایی که در ادامه می آید درد را کاهش داده و از خوردن دارو های شیمایی نجات پیدا کنید.

5 ماده غذایی که درد هایتان را از بین خواهد برد
دقت کنید که اگر دارو ها توسط دکتر شما تجویز شده است لازم است مطلقا طبق دستور پزشک عمل کرده و دارو های خود را مصرف کنید. شما می توانید با مشورت با پزشکتان این غذا ها را نیز در کنار داروهایتان مصرف کنید.
1. انواع فلفل های تند
2. زردچوبه
3. سیر
4. گیلاس و آلبالو
5. ماهی سالمون

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

رازهای پخت‌وپز سالم که هر خانمی باید بداند | 24.7 هزار شخصیت خود را بشناسید | 55.4 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 28.4 هزار با خوردن این خوراکی ها زیبا خواهید شد | 35.0 هزار زمان معاملات ETF تغییر کرد | 15.6 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)