همیلتون و مدیر مرسدس از منصفانه نبودن جریمه می گویند


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون مسئولیت کامل جریمه تعیین خط را به عهده گرفت اما به عقیده او، برخوردش با آلبون اتفاق مسابقه ای بوده و مستحق پنالتی نبوده است. همیلتون به دلیل اعتراض تیم ردبول بخاطر جریمه نشدنش مبنی بر نادیده گرفتن پرچم زرد در مرحله سوم تعیین خط، سه رده جریمه دریافت کرد و از رتبه پنجم مسابقه را آغاز کرد. سپس او در اواخر مسابقه بخاطر...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون مسئولیت کامل جریمه تعیین خط را به عهده گرفت اما به عقیده او، برخوردش با آلبون اتفاق مسابقه ای بوده و مستحق پنالتی نبوده است.

همیلتون به دلیل اعتراض تیم ردبول بخاطر جریمه نشدنش مبنی بر نادیده گرفتن پرچم زرد در مرحله سوم تعیین خط، سه رده جریمه دریافت کرد و از رتبه پنجم مسابقه را آغاز کرد. سپس او در اواخر مسابقه بخاطر برخورد با آلبون که بعد از ماشین ایمنی قصد عبور از او را داشت، جریمه دیگری دریافت کرد. او جریمه اول را پذیرفت اما با دومی موافق نبود. او گفت:

درحال حاضر احساس خاصی ندارم. مسابقه تمام شده و به فکر مسابقه پیش رو هستم. پایان هفته خوبی برایم نبود و اتفاق تعیین خط هم کاملا تقصیر من بود.

قبل مسابقه شنیدن خبر جریمه عجیب بود ولی اتفاق افتاد اما تاثیر بدی روی من نداشت و مرا تشویق کرد عملکرد بهتری نشان دهم و فکر می کنم چنین شد.

او در ادامه افزود:

سرعت خوبی داشتم و با والتری بودم تا اینکه برخورد ناخواسته ای با الکس داشتم. بازهم مثل قبل با الکس با هم از پیچ خارج شدیم و حس می کنم برخورد مسابقه ای بود. به هرحال جریمه ای که آنها فکر می کنند مستحقش هستم، قبول می کنم.

همیلتون و مدیر مرسدس از منصفانه نبودن جریمه می گویندهمیلتون و مدیر مرسدس از منصفانه نبودن جریمه می گویند

توتو ولف – آذربایجان 2019

انتقاد مدیر تیم مرسدس از نظر داورها…

این اتفاقات باعث شد نوریس سکو کسب کند و به سومین راننده جوان و جوان ترین راننده بریتانیایی تبدیل شد که سکو گرفته است. علاوه بر جریمه پنج ثانیه ای، دو نمره منفی نیز در گواهینامه همیلتون لحاظ‌ شد.

توتو ولف، مدیر تیم فرمول یک مرسدس نیز طی اظهار نظری از تصمیم داورها انتقاد کرد. ولف هم مثل همیلتون با جریمه تعیین خط موافقت کرد و آنرا پذیرفت. توتو گفت:

داوران همیشه در جایگاه سختی برای قضاوت قرار دارند. روز بدی برای همیلتون و تیم بود.

با فیلم جدیدی که ردبول نشان داد، جریمه سه رده ای منطقی بود اما جریمه پنج ثانیه ای ناعادلانه و سخت گیرانه بود. لوئیس بطور کامل در پیچ بود و آنرا در اختیار داشت و الکس 40 درصد پیچ را داشت که با اتفاق دور اول فرق داشت. اما به هرحال به این تصمیم احترام می گذارم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403