عرضه لوازم‌خانگی به زوج‌های جوان در مرحله اعلام جامعه هدف


عرضه لوازم‌خانگی به زوج‌های جوان در مرحله اعلام جامعه هدف

سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به دستور ویژه سرپرست این وزارتخانه برای اجرای طرح عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان گفت: این طرح در مرحله اعلام جامعه هدف از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمدرضا کلامی» با اشاره به دستور ویژه سرپرست این وزارتخانه برای اجرای طرح عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان گفت: این طرح در مرحله اعلام جامعه هدف از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور مصوب شد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مدت یک هفته نسبت به اعلام جامعه هدف خانوارهای تحت پوشش برای فراهم شدن امکان برنامه‌ریزی زمانی تولید و عرضه مستقیم لوازم خانگی اقدام کند.

وی ادامه‌داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال تولید ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی در داخل کشور در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور خاطرنشان‌کرد: این تصمیم بر اساس اولویت‌های تولیدی لوازم‌خانگی پرمصرف با قیمت‌های اقتصادی تدارک دیده شده که می‌تواند الگوی خوبی برای سایر تولیدات صنعتی کشور باشد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور