دستگیری وکیل قلابی در بوشهر با کلاهبرداری دو میلیاردی


دستگیری وکیل قلابی در بوشهر با کلاهبرداری دو میلیاردی

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و با اقدامات متقلبانه بیش از 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سرهنگ جوشن سهرابی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت شخصی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و صاحب نفوذ در دادگاه و دیوان عالی کشور، مبلغ هنگفتی را از وی کلاهبرداری کرده است، با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات صورت گرفته از سوی کارآگاهان پلیس مشخص فرد کلاهبردار با وعده های توخالی، مبلغ ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال از شهروندان بوشهری دریافت کرده است وجوه دریافتی را به نفع خود تصاحب کرده است.

به گزارش پلیس بوشهر، این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ های موجود موفق شدند متهم را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی، وی را در مخفیگاهش در یکی از محله های شهر بوشهر دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی و اخذ ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن