کرونا در کیش؛ برگزاری رزمایش سلامت توسط هلال احمر و بسیج


کرونا در کیش؛ برگزاری رزمایش سلامت توسط هلال احمر و بسیج

کیش- ایرنا- معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری رزمایش سلامت در چهارشنبه هفته جاری در جزیره کیش خبر داد.

مصطفی خانزادی با بیان این که ویروس کووید۱۹ در دنیا و کشور از جمله بخشی از سرزمین ایران و جزیره کیش گسترش پیدا کرده اظهار داشت: با هدف اقدامات فرهنگی و تبلیغی برای آگاهی بخشی به عموم جامعه، رزمایش سلامت چهارشنبه ۱۸ تیر توسط بسیجیان در سطح جزیره کیش برگزار می شود.

خانزادی هدف از برگزاری رزمایش سلامت را یک اقدام مردمی عنوان کرد و گفت: مدیریت و برنامه ریزی این رزمایش توسط هلال احمر جزیره کیش عملیاتی می شود.

وی در ادامه افزود: در مرحله نخست، اجرای دو هفته ای این رزمایش بر عهده هلال احمر کیش است و تمام دستگاه، نهاد ها و ارگان ها هر آن چه از نظر منابع مالی و نیروی انسانی در خصوص تولید محتوا دارند در اختیار هلال احمر قرار خواهند داد.

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش بر نقش مهم سازمان و دست اندرکاران دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه به منظور برگزاری رزمایش سلامت اشاره داشت و افزود: نظارت صحیح و پیگیری جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی که از سوی شورای سلامت کیش مصوب می شود قابل اجرا است.

مصطفی خانزادی خاطر نشان کرد: با اعتقاد بر شعار " کرونا را شکست دهیم" می توانیم برند کیش را در کنترل بیماری کرونا که برند کشوری شده حفظ کنیم.

وی همچنین نقش رسانه ها را در مهار بیماری کرونا مثبت ارزیابی کرد و گفت: رسانه های می توانند با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شفاف در راستای آگاهی بخشی به عموم مردم بر رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات موثری انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی