عکس ؛ خبر خوش برای سرمربی استقلالی از یک پرسپولیسی


محمد عباس زاده مهاجم نساجی که اینروزها به دلیل مصدومیت در تمرینات تیم حضور ندارد در حاشیه حضور همبازیانش در استادیوم شهید وطنی برای بازی با فولاد دقایقی با محمود فکری صحبت کرد. نوشته عکس ؛ خبر خوش برای سرمربی استقلالی از یک پرسپولیسی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ خبر خوش برای سرمربی استقلالی از یک پرسپولیسی

محمد عباس زاده و گذر از دوران مصدومیت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۷
عکس ؛ خبر خوش برای سرمربی استقلالی از یک پرسپولیسی

محمد عباس زاده مهاجم نساجی که اینروزها به دلیل مصدومیت در تمرینات تیم حضور ندارد در حاشیه حضور همبازیانش در استادیوم شهید وطنی برای بازی با فولاد دقایقی با محمود فکری صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد عباس زاده ستاره پیشین پرسپولیس مسرور از نتایجی که تیم در دو بازی اخیر به دست آورده امیدوار بود در دیدار با فولاد هم شاهد یک بازی خوب از نساجی و کسب سومین پیروزی تیمش باشد که این بازی به دلیل عدم حضور تیم خوزستانی برگزار نشد. فولاد برای عدم حضور در این بازی دلیل خاص خودش را داشت و اعلام کرد ۱۶ نفر از اعضای این تیم به کرونا مبتلا شده اند و در حالی که برای حضور در میدان مسابقه به قا ئمشهر سفر کرده بود ساعاتی پیش از بازی به اهواز برگشت.

کاپیتان که شکل و شمایل جدید برای خود رقم زده است، بدون شک دوست داشت در این روزهای خوب در کنار تیم باشد اما مصدومیت بد موقع موجب شده تا اینروزها تنها نظاره گر بازی های خوب نساجی باشد. البته این برای او راضی کننده است چرا که نساجی اینروزها به جای تلاش برای ماندن در جمع تیم های لیگ برتری به حضور در نیمه بالای جدول فکر می کند. استادیوم خالی از تماشاگر استادیوم شهید وطنی برای محمد عباس زاده رنگ و بویی ندارد. چاره ای برای کاپیتان نیست که اینروزها را تحمل کند تا در آینده یک بار دیگر استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر را پر از تماشاگر ببیند. تا آن روز به طور حتم مصدومیت محمد عباس زاده هم برطرف شده است و او قادر خواهد بود بار دیگر به ماجراجویی اش در ترکیب نساجی ادامه دهد.

عکس ؛ خبر خوش برای سرمربی استقلالی از یک پرسپولیسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا