انتقاد سنگین پپ گواردیولا از شاگردانش


انتقاد سنگین پپ گواردیولا از شاگردانش

پپ گواردیولا بعد از شکست 1-0 منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون به انتقاد از تیمش پرداخت و فراز و نشیب‌های زیاد سیتی را مشکل‌ساز خواند. نوشته انتقاد سنگین پپ گواردیولا از شاگردانش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

انتقاد سنگین پپ گواردیولا از شاگردانش

گواردیولا: برای این فراز و نشیب‌ها باید فکری کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۹
انتقاد سنگین پپ گواردیولا از شاگردانش

پپ گواردیولا بعد از شکست ۱-۰ منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون به انتقاد از تیمش پرداخت و فراز و نشیب‌های زیاد سیتی را مشکل‌ساز خواند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی که در دیدار قبلی خود موفق شده بود قهرمان فصل لیورپول را با اقتدار شکست دهد دیشب در مقابل ساوتهمپتون تن به شکست ۱-۰ داد تا سرمربی‌اش را عصبانی کند. گواردیولا در پایان بازی معتقد بود فراز و نشیبهای زیاد سیتی دردسرساز است. گواردیولا همچنین گفت تیمش در این فصل در بازی‌هایی که حتما باید در آنها پیروز می‌شده شکست خورده.

شکست دیروز که سومین شکست پیاپی خارج از خانه شاگردان گواردیولا بود باعث شد اختلاف امتیاز سیتیزن‌ها با لیورپول بار دیگر به ۲۳ امتیاز افزایش یابد. گواردیولا در پایان بازی گفت بازی تیمش در مقابل ساوتهمپتون در بخش اعظم مسابقه خوب بوده و این نتیجه شکست برای او نتیجه عجیبی است.

گواردیولا در پایان بازی گفت:

” این بازی در واقع نمایی از کل فصل ما بود. ما خیلی خوب بازی کردیم ولی در محوطه جریمه خودمان مرتکب اشتباه شدیم. اشتباهاتی که امسال ما را خیلی بد مجازات کرده”.

سرمربی سیتی در ادامه گفت:

” بعد از گلی که خوردیم فرصتهای زیادی خلق کردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. آنچه در بازی امروز گذشت می‌توان گفت نمایی بود که از آنچه در طول این فصل لیگ برتر بر ما گذشت. ما باید بهتر شویم. چه از نظر عملکرد، چه از نظر سبک بازی. ما امروز عالی حمله کردیم و ۱۰ بازیکن‌مان دائم در محوطه جریمه حریف بودند. آنها یک گل زدند و یک شانس هم در اواخر بازی داشتند. فقط همین. ما خیلی خیلی خوب بازی کردیم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه