بوکسورهای خراسان رضوی 1600 بسته معیشتی به نیازمندان اختصاص دادند


بوکسورهای خراسان رضوی 1600 بسته معیشتی به نیازمندان اختصاص دادند

مشهد- ایرنا- رییس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه و به منظور مقابله با کرونا و حمایت از اقشار کم برخوردار، ورزشکاران و مرتبطان با این هیات تاکنون هزار و 600 بسته کمک معیشتی به ارزش یک میلیارد و 800 میلیو ریال به نیازمندان اختصاص دادند.

امیرحسین اخوان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی از جمله اقلامی است که توسط آنان در نقاط مختلف حاشیه شهر مشهد توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در فروردین و اردیبهشت ماه هر روز ۱۵۰ پرس غذای گرم بین کارگران نیازمند توزیع شد ادامه داد: در شرایط شیوع کرونا نخستین هیات بوکس در کشور هستیم که وبینار آموزشی مربیگری و داوری را برگزار کردیم. در این راستا تاکنون دو جلسه برگزار شده و جلسه سوم هم به زودی برگزار خواهد شد.

رییس هیات بوکس خراسان رضوی با اشاره به اقدامات هیات بوکس استان گفت: هیات جدید از اوایل اسفند ماه پارسال کار خود را آغاز کرد و تاکنون نزدیک به سه هزار نفر در رده های مختلف سنی، داوری و مربیگری بوکس فعالیت می‌کنند که بیشترین آنها در رده جوانان و بزرگسالان هستند.

وی افزود: در چهار ماه اخیر هیات بوکس شهرهای فریمان، جوین و مه‌ولات هم فعال شدند و تعداد هیات‌های شهرستانی به ۱۵ شهر رسیده است که تا پایان امسال در ۹۰ درصد شهرستان‌های استان هیات بوکس فعال خواهد شد. همچنین آمادگی داریم در هر زمان که فدراسیون اعلام کند هیات بوکس بانوان استان را فعال نماییم.

اخوان ادامه داد: توجه به پیشکسوتان به عنوان سرمایه‌های اصلی ورزشی استان از دیگر برنامه‌های هیات بوکس است و علاوه بر آن رفاه کارت را طراحی کرده‌ایم که به زودی در اختیار جامعه بوکس قرار می‌گیرد که بتوانند در بخش‌های مختلف از بیمه دندانپزشکی تا تهیه لاستیک ماشین و لوازم خانگی را با تخفیف یا اقساط خریداری کنند.

وی گفت: از محمد شوریان نیز به عنوان امید بوکس استان در راه کسب سهمیه المپیک حمایت می‌کنیم.

رییس هیات بوکس استان افزود: در این مدت دفتر مستقل بسیج هیات بوکس استان هم راه‌اندازی شده و نخستین فصلنامه تخصصی بوکس استان هم با نام دنیای بوکس به زودی منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی