2 دستگاه آمبولانس جدید به بنیاد شهید کرمانشاه تحویل شد


2 دستگاه آمبولانس جدید به بنیاد شهید کرمانشاه تحویل شد

کرمانشاه- ایرنا- 2 دستگاه آمبولانس جدید مجهز به امکانات کامل پزشکی‌ روز دوشنبه در جریان سفر «سعید اوحدی» معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کرمانشاه، به مرکز توابخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان تحویل شد.

مسوول توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا گفت: این آمبولانس ها به امکانات و وسایل پزشکی کامل مجهز هستند و از نظر قیمت و توان خدمات دهی پزشکی ارزش بالایی دارند.

«بهروز خانی آباد»، ارزش این ۲ دستگاه آمبولانس را حدود ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار آنها از محل اعتبارات استانداری و سفر مقام معظم رهبری به استان تامین شده است.

او از پیگیری های استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در راستای تامین این ۲ دستگاه آمبولانس قدردانی کرد و گفت: تحویل این آمبولانس ها با تجهیزات کامل پزشکی برای این مرکز مهم و ضروری بود زیرا مرکز توابخشی بنیاد شهید کرمانشاه ماهیانه به حدود ۱۳۰ جانباز خدمت رسانی اعزام به خارج استان و بین شهرستانی می کند.

خانی آباد در ادامه بیشترین خدمات این مرکز توابخشی را خدمت رسانی به جانبازان قطع نخاعی و ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: خدمات این مرکز شامل همه کسانی که کد و دفترچه بیمه بنیاد شهید دارند و می توانند از خدمات درمانی این مرکز برخوردار شوند، می شود.

وی در ادامه گفت: در مرکز توانبخشی بنیاد شهید خدماتی نظیر پرستاری، نگهداری، سونوگرافی، فیزیوتراپی، اعزام ایثارگران از منزل به بیمارستان و مراکز درمانی و برعکس، اعزام ایثارگران به مراکز درمانی خارج استان، اعزام ایثارگران از شهرستان ها، تزریقات، پانسمان و کار بستری انجام می شود.

او با بیان اینکه مرکز توانبخشی بنیاد شهید در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به جامعه ایثارگران گام بر می دارد، افزود: خدمت رسانی در این مرکز ۲۴ ساعته است و ۱۲ نفر اعم از بهیار، پرستار، پزشک و متخصص کادردرمانی آن را تشکیل می دهند.

مسوول توابخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ماهیانه این مرکز برای درمان بهتر ایثارگران اعزام‌های زیادی به خارج از استان مانند تهران، اصفهان و اردبیل و درون شهرستانی دارد و وجود آمبولانس برای خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگری یک نیاز مبرم بود.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و اکنون ۳۲ هزار نفر از حدود سه میلیون نفر جانبازان و خانواده های شهدای کشور، زیرپوشش بنیاد شهید استان کرمانشاه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !