2 دستگاه آمبولانس جدید به بنیاد شهید کرمانشاه تحویل شد


2 دستگاه آمبولانس جدید به بنیاد شهید کرمانشاه تحویل شد

کرمانشاه- ایرنا- 2 دستگاه آمبولانس جدید مجهز به امکانات کامل پزشکی‌ روز دوشنبه در جریان سفر «سعید اوحدی» معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کرمانشاه، به مرکز توابخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان تحویل شد.

مسوول توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا گفت: این آمبولانس ها به امکانات و وسایل پزشکی کامل مجهز هستند و از نظر قیمت و توان خدمات دهی پزشکی ارزش بالایی دارند.

«بهروز خانی آباد»، ارزش این ۲ دستگاه آمبولانس را حدود ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار آنها از محل اعتبارات استانداری و سفر مقام معظم رهبری به استان تامین شده است.

او از پیگیری های استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در راستای تامین این ۲ دستگاه آمبولانس قدردانی کرد و گفت: تحویل این آمبولانس ها با تجهیزات کامل پزشکی برای این مرکز مهم و ضروری بود زیرا مرکز توابخشی بنیاد شهید کرمانشاه ماهیانه به حدود ۱۳۰ جانباز خدمت رسانی اعزام به خارج استان و بین شهرستانی می کند.

خانی آباد در ادامه بیشترین خدمات این مرکز توابخشی را خدمت رسانی به جانبازان قطع نخاعی و ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: خدمات این مرکز شامل همه کسانی که کد و دفترچه بیمه بنیاد شهید دارند و می توانند از خدمات درمانی این مرکز برخوردار شوند، می شود.

وی در ادامه گفت: در مرکز توانبخشی بنیاد شهید خدماتی نظیر پرستاری، نگهداری، سونوگرافی، فیزیوتراپی، اعزام ایثارگران از منزل به بیمارستان و مراکز درمانی و برعکس، اعزام ایثارگران به مراکز درمانی خارج استان، اعزام ایثارگران از شهرستان ها، تزریقات، پانسمان و کار بستری انجام می شود.

او با بیان اینکه مرکز توانبخشی بنیاد شهید در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به جامعه ایثارگران گام بر می دارد، افزود: خدمت رسانی در این مرکز ۲۴ ساعته است و ۱۲ نفر اعم از بهیار، پرستار، پزشک و متخصص کادردرمانی آن را تشکیل می دهند.

مسوول توابخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ماهیانه این مرکز برای درمان بهتر ایثارگران اعزام‌های زیادی به خارج از استان مانند تهران، اصفهان و اردبیل و درون شهرستانی دارد و وجود آمبولانس برای خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگری یک نیاز مبرم بود.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و اکنون ۳۲ هزار نفر از حدود سه میلیون نفر جانبازان و خانواده های شهدای کشور، زیرپوشش بنیاد شهید استان کرمانشاه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی