سیلاب در استان‌های شمالی، باد شدید در جنوب


سیلاب در استان‌های شمالی، باد شدید در جنوب

یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در سه روز آینده پرداخت.

صراط:
فریبا گودرزی به تشریح وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: امروز مازندران در برخی از ساعات با بارش باران، رعد و برق، رگبار و وزش باد روبه‌رو است که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

به گزارش میزان، وی ادامه داد: در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب در ارتفاعات استان البرز، مرکزی، قزوین، سمنان، ارتفاعات کردستان و کرمان، جنوب یزد، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان با رگبار و رعد و برق، وزش شدید باد و بارش باران روبه‌رو هستیم که این وضعیت تا روز سه شنبه و چهارشنبه تداوم خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: امروز همچنین در شمال شرق، جنوب سمنان، مرکزی، جنوب تهران، قم، شرق یزد وزش شدید باد را خواهند داشت که این مساله موجب خیزش گرد و خاک می‌شود و این مساله در منطقه مستعد زابل شدت خواهد داشت.

گودرزی با بیان اینکه شرق دریای عمان در سه روز آینده مواج خواهد بود، خاطرنشان کرد: از فردا تا آخر هفته روند افزایش نسبی دما را در نوار شمالی کشور خواهیم داشت.
این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: تهران هم امروز با آسمانی ابری تا نیمه ابری روبه‌رو خواهد بود و در اتفاعات استان هم بارش‌های پراکنده باران روبه‌رو هستیم.

گودرزی بیشینه دمای هوای تهران را امروز ۳۳ درجه سانتگیراد اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس