دستگیری اعضای باند کلاهبرداران فروش خودرو در همدان


دستگیری اعضای باند کلاهبرداران فروش خودرو در همدان

همدان- ایرنا - فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداران فروش خودرو به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان شدند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: پس از تشکیل پرونده ای مبنی بر اینکه فردی ۳۶ ساله فعال در بازار صنعتی همدان با همدستی چند نفر اقدام به تبلیغ فروش خودرو پایین تر از قیمت دولتی می کنند رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: اعضای این باند با بهره گیری از بازار ملتهب خودرو، معرفی خود به عنوان نماینده شرکت های فروش خودرو و تعهد به تحویل ۴۵ روزه وسیله نقلیه مبلغ هنگفتی از مالباختگان دریافت کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در تحقیقات ماموران مشخص شد، ۱۵ فرد مالباخته در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون به متهم پرداخت کردند و فرد متخلف با تغییر مکان و خاموش کردن تلفن همراه متواری شده است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: با دعوت از همه مالباختگان و تحقیقات در محل های تردد و سکونت متهم و با تعامل و استعلام های به عمل آمده، محل اختفای وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

وی بیان کرد: در تحقیقات فنی پلیس متهم به کلاهبرداری با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که با هماهنگی قضائی همدستان وی نیز دستگیر و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

توقیف ۴۵ خودرو در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان نهاوند در ۷۲ ساعت گذشته در راستای برخورد با وسایل نقلیه متخلف و مزاحم در سطح شهرستان، ۳۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم و ۱۴دستگاه خودروی متخلف را توقیف کردند.

سرهنگ شا احمد ساکی با بیان اینکه اجرای طرح های ترافیکی و انتظامی به عنوان اولویت های مهم در دستور کار پلیس نهاوند قرار دارد، گفت: برخورد مستمر و قاطع با رانندگان متخلف و مزاحم خودروها و راکبان موتورسیکلت به ویژه در سطح تفرجگاه ها که موجب بر هم زدن امنیت و آرامش خاطر شهروندان می شود ادامه دارد.

سقوط از آسانسور قربانی گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: مرد ۶۱ ساله ساکن منطقه بنی هاشم شهر همدان روز گذشته بر اثر سقوط از طبقه سوم جان خود را از دست داد.

ارتین کمالی افزود: این فرد از محفظه آسانسور طبقه سوم منزل مسکونی به پایین سقوط کرده بود که به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

وی یادآوری کرد: سه ماهه ابتدای سال ۹۸ پنج مرد و در مدت مشابه امسال یک مرد بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند که این آمار روند کاهشی را نشان می دهد

مدیرکل پزشکی قانونی همدان اظهار داشت: آمار مصدومان حادثه در سه ماهه نخست سال جاری، ۹۴ مرد و زمان مشابه سال گذشته سه زن و ۸۶ مرد بوده که این آمار نیز ۵.۶ درصدی افزایش داشته است.

کمالی ادامه داد: سال گذشته ۵۰۰ تن مصدوم و ۳۶ نفر فوت کردند همچنین در سال ماقبل(۹۷) ۴۳۵ نفر در حادثه کار مصدوم شده و ۳۸ مرد جان خود را از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه