دپارتمان آموزش‌های باغبانی کشور در قزوین ایجاد می‌شود


دپارتمان آموزش‌های باغبانی کشور در قزوین ایجاد می‌شود

قزوین - ایرنا- دپارتمان آموزش‌های باغبانی کشور ویژه مربیان و کارشناسان سازمان فنی و حرفه‌ای امسال در قزوین ایجاد می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین روز دوشنبه در نشست هماهنگی انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه این دپارتمان در هفته ملی مهارت راه اندازی خواهد شد، اظهار داشت: یکی از رویکردهای جدی ما در توسعه آموزش های مهارتی توجه به آموزش فنی و حرفه ای در بخش کشاورزی است.

محسن مددی افزود: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان جهاد کشاورزی شاهد برپایی دوره های آموزشی و ترویجی پرورش و تربیت نیروهای ماهر در بخش های مختلف کشاورزی خواهیم بود.

این مسوول اظهار داشت: با ارتقای دانش فنی و مهارتی کشاورزان بهره وری در بخش کشاورزی افزایش پیدا می کند و استفاده بهینه از منابع این بخش محقق خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین نیز در این دیدار گفت: با عقد تفاهم نامه همکاری بین این دستگاه و فنی و حرفه ای، شاهد جهش در تربیت نیروهای ماهر و متخصص در بخش های مختلف کشاورزی استان خواهیم بود.

فاطمه خمسه افزود: با انعقاد این تفاهم نامه همچنین دپارتمان تربیت مربیان باغبانی کشور در قزوین ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه ارتقای دانش فعالان بخش کشاورزی یک دغدغه و همچنین نیازی مستمر است، گفت: با توجه به ظرفیت های بالای قزوین در بخش کشاورزی، آموزش های فنی و مهارتی این حوزه نیز نیازمند تقویت است که این تفاهم نامه می تواند آنرا محقق کند.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟