ایرانسل و سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌ها تفاهم‌نامه سه‌ساله امضا کردند


ایرانسل و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تفاهم‌نامه 3 ساله‌ای برای همکاری در زمینۀ زیرساخت‌ها و فناوری‌های نوین ارتباطی، امضا کردند. شرکت توسعۀ تدبیر ماهر اسپادانا به عنوان مشاور نمایندۀ مجری، در اجرای این تفاهم‌نامه حضور دارد. بیژن عباسی آرند مدیرعامل این شرکت و مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعۀ امور شهری و...

ایرانسل و سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌ها تفاهم‌نامه سه‌ساله امضا کردند
ایرانسل و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تفاهم‌نامه ۳ ساله‌ای برای همکاری در زمینۀ زیرساخت‌ها و فناوری‌های نوین ارتباطی، امضا کردند. شرکت توسعۀ تدبیر ماهر اسپادانا به عنوان مشاور نمایندۀ مجری، در اجرای این تفاهم‌نامه حضور دارد.
بیژن عباسی آرند مدیرعامل این شرکت و مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعۀ امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور روز گذشته (۱۵ تیر) تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند که براساس آن ایرانسل خدمات زیرساختی و شبکۀ امن اختصاصی در پهنۀ جغرافیای کشور را در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار می‌دهد. همچنین برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری فناوری‌های نوین در سامانۀ تماس اضطراری در مواقع بحران برای ارتقای خدمات و بهره‌وری، تعیین استانداردها و چارچوب‌های مورد نظر برای مباحث رگولاتوری/ اپراتوری به منظور ارائۀ خدمات در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌‎های کشور، راه‌اندازی خدمات ارزش افزوده بر بستر فوق با مشارکت سایر مجموعه‌های تخصصی در راستای ارائۀ خدمات روی این شبکه به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان‌های وابسته، همکاران متصل به شبکه و مردم به عنوان دریافت‌کنندۀ خدمات از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.
بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در این مراسم، با اشاره به گسترش پوشش شبکۀ ایرانسل در مناطق روستایی و نیز مشارکت در طرح USO وزارت ارتباطات در این رابطه، ابراز امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه، برای کمک به مردم و مراکز خدمات شهری و روستایی مفید واقع شود.
او با اشاره به تجربۀ ایرانسل در ارائۀ شبکۀ امن اختصاصی و استفادۀ بیش از ۳ هزار سازمان دولتی، بانکی، شهرداری، بخش خصوصی و… از خدمات APN ایرانسل، اعلام آمادگی کرد در فازهای بعدی این تفاهم‌نامه، بسترهای دیجیتال بومی که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه پیدا کرده‌اند، در زمینه‌هایی مانند ارتباط آنلاین، امور اداری، آموزش و… در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار داده شود.
مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز در این مراسم، خانوادۀ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را سازمانی ناشناخته ولی در عین حال دارای ظرفیت بالا برای هماهنگی و ارتباط سریع مجموعۀ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سراسر کشور دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»