دستگیری 17 اخلالگر نظم عمومی در بندرعباس


دستگیری 17 اخلالگر نظم عمومی در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری 17 نفر از اراذل و اوباش و اخلالگر نظم عمومی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۶ تیرماه) در جمع خبرنگاران، گفت: درادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با هرگونه تحرکات اراذل و اوباش در محلات،طرح پاکسازی نقاط آلوده در ۵ محله از محلات شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن پاکسازی ۷ باب منزل و مخفیگاه اخلالگران،تعداد ۱۷ نفر از مخلان نظم عمومی که سوابق نارضایتی اجتماعی،ایجاد مزاحمت،شرب خمر و... داشتند طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر و در این رابطه ۳ عدد قمه و یک عدد باطوم کشف و ۶ دستگاه موتورسیکلت متعلق به اخلالگران توقیف و به یگان منتقل شدند.

این مقام انتظامی استان با تأکید بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح استان و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: با تلاش های همه جانبه و شبانه روزی انجام شده در سه ماهه اول امسال نیز ۵۷ نفر مخلان نظم عمومی دستگیر و تعداد ۱۶۸ نفر از اخلالگران نظم عمومی توسط پلیس احضار و ضمن توجیه آنان، از متهمان تعهدات لازم اخذ شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...