کمیسیون اجاره در این منطقه تهران، 90 میلیون!


کمیسیون اجاره در این منطقه تهران، 90 میلیون!

تابستان فصل داغ جابجایی است. بررسی خبرنگاران از نرخ رهن و اجاره ثبت یک رکورد در شمال تهران را نشان می‌دهد. رهن کامل یک آپارتمان نوساز 220متری، 3خوابه در بوکان نیاوران(منطقه1) برابر با 2میلیارد تومان در تیرماه99 قیمت گذاشته شده است.

کمیسیون اجاره در این منطقه تهران، 90 میلیون!

به گزارش پول نیوز، یکی از مشاوران املاک در منطقه یک تهران اظهار کرد: یک آپارتمان ۲۲۰متری در نیاوران (منطقه۱) ۱۰۰میلیون تومان رهن و ۲۵میلیون تومان اجاره قیمت گذاشته شده است. همچنین اجاره آپارتمان نوساز ۲۱۰متری ۳ خوابه در نیاوران ۵۰۰میلیون تومان رهن و ماهی ۲۰میلیون تومان اجاره بهاست.

۹۰ میلیون تومان حق کمیسیون اجاره!

وی افزود: یک واحد آپارتمان ۷۰۰متری در خیابان جبلی بالای کاخ نیاوران رهن کامل ۳میلیارد تومان قیمت گذاشته شده است. این آپارتمان یک واحد از یک ساختمان ۵طبقه مبله و فول امکانات است. حق کمیسیون مشاوران املاک از اجاره هر واحد از این آپارتمان ۹۰میلیون تومان است که ۴۵میلیون تومان موجر و ۴۵میلیون تومان مستاجر باید پرداخت کند.

این مشاور املاک گفت: یک واحد آپارتمان ۲۴۰متری در کوهسار نیاوران، فول امکانات (روف گاردن، جکوزی داخل واحد، سالن اجتماعات، ۳پارکنیگ، سالن ورزش و ...) یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان نرخ برای رهن کامل گذاشته شده است. در صورت تبدیل یک میلیارد رهن و ۲۴میلیون تومان کرایه باید پرداخت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد